Content Stream – nowe narzędzie do skutecznej promocji w Internecie

Opublikowano: 8 października 2012. Kategoria: Wpisy Promowane. Tagi:

Masz własny serwis lub stronę produktową i zastanawiasz się, jak skutecznie i tanio ją wypromować? A może poszukujesz dodatkowych możliwości zarabiania na Twoim serwisie www lub blogu? Przeczytaj koniecznie ten artykuł (art. spons.).

Wielu właścicieli stron internetowych stoi przed trudnym zadaniem. Jak skutecznie zwiększyć ruch na serwisie, jak zdobyć wartościowych i lojalnych czytelników, wreszcie jak się promować przy skromnym budżecie?

Odpowiedzią na ich potrzeby może być Content Stream. To sieć kontekstowa, która umożliwia właścicielom serwisów i Marketerom promowanie ich artykułów i innych unikalnych treści (rankingów, testów, poradników, wideo,  foto-galerii) w boksach na stronach wydawców Content Stream. W ten sposób promują oni serwis, ale nie za pomocą reklam, lecz artykułów, co czyni komunikację bardziej naturalną dla jej odbiorców.

Jak działa Content Stream?

Załóżmy, że masz stronę internetową poświęconą piłce nożnej. Decydujesz, że za pośrednictwem Content Stream będziesz promował najświeższe newsy, które są publikowane codziennie na Twoim serwisie. Twój budżet to 500 zł.

Po zasileniu konta środkami system automatycznie indeksuje wiadomości z serwisu i tworzy ich wizualizacje (tytuł artykułu i link). Każdy nowy news opublikowany na Twojej stronie już po kilku minutach trafia do systemu i emitowany jest w boksach Content Stream na stronach internetowych wydawców sieci. System dokonuje kontekstowej analizy, dzięki czemu Twoje wiadomości (newsy) wyświetlane są tylko na serwisach sportowych czytelnikom zainteresowanym tą tematyką. W Twoją „zajawkę artykułu” klika zatem fan piłki nożnej.

System działa identycznie dla stron produktowych. Gdy chcesz wypromować np. witrynę opisującą lub recenzującą obuwie sportowe, wpisy będę obsługiwane przez sieć tak samo, jak zwykłe artykuły. W praktyce na Twoją witrynę trafią osoby zainteresowane sportem lub uprawiające jogging.

Content Stream - nowe narzędzie do skutecznej promocji w Internecie 1
Co wyróżnia Content Stream na tle innych sieci  kontekstowych?

– To jedyna sieć, która w boksach zamiast reklam oferuje emisję „zajawek artykułów”
– Atrakcyjne ceny za kliknięcie – od 5 groszy
– Content Stream to narzędzie bezobsługowe i automatyczne. Dzięki temu Marketer (Dostawca Treści) nie musi poświęcać czasu najpierw na stworzenie, a później na optymalizację reklam i kampanii
– Kontekstowy dobór artykułów pozwala dotrzeć tylko do zainteresowanych daną tematyką internautów, w efekcie Marketer otrzymuje „głębokie wizyty”

Dołącz do Content Stream jako Marketer

Content Stream dla Wydawców – wzbogać swoją stronę i zarabiaj

Content Stream to również świetne narzędzie dla Wydawców, którzy chcą uzupełnić swój serwis o dobrane kontekstowo treści, a przy okazji czerpać zyski z ich emisji. Boksy Content Stream nie są traktowane jak reklama, dlatego internauci chętnie w nie klikają. Widget doskonale uzupełnia przychody z Adkontekst czy Adsense i może być emitowany w miejscach, które nie są wykorzystywane do emisji reklam, np:

  • pod artykułem jako sekcja “Czytaj także” czy “Ciekawe artykuły” – zobacz screen
  • layerowy boks wysuwany w prawym dolnym rogu – zobacz screen

Do sieci Content Stream mogą dołączyć nie tylko duże serwisy, ale również blogerzy, a nawet właściciele forów internetowych.
Dołącz do Content Stream jako Wydawca
Przykład emisji boksu Content Stream:

Content Stream - nowe narzędzie do skutecznej promocji w Internecie 2

 

Artukuł sponsorowany

Sylwester KozakContent Stream – nowe narzędzie do skutecznej promocji w Internecie

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.