Masz własny serwis lub stronę produktową i zastanawiasz się, jak skutecznie i tanio ją wypromować? A może poszukujesz dodatkowych możliwości zarabiania na Twoim serwisie www lub blogu? Przeczytaj koniecznie ten artykuł (art. spons.).
Wielu właścicieli stron internetowych stoi przed trudnym zadaniem. Jak skutecznie zwiększyć ruch na serwisie, jak zdobyć wartościowych i lojalnych czytelników, wreszcie jak się promować przy skromnym budżecie?
Odpowiedzią na ich potrzeby może być Content Stream. To sieć kontekstowa, która umożliwia właścicielom serwisów i Marketerom promowanie ich artykułów i innych unikalnych treści (rankingów, testów, poradników, wideo, foto-galerii) w boksach na stronach wydawców Content Stream. W ten sposób promują oni serwis, ale nie za pomocą reklam, lecz artykułów, co czyni komunikację bardziej naturalną dla jej odbiorców.
Jak działa Content Stream?
Załóżmy, że masz stronę internetową poświęconą piłce nożnej. Decydujesz, że za pośrednictwem Content Stream będziesz promował najświeższe newsy, które są publikowane codziennie na Twoim serwisie. Twój budżet to 500 zł.
Po zasileniu konta środkami system automatycznie indeksuje wiadomości z serwisu i tworzy ich wizualizacje (tytuł artykułu i link). Każdy nowy news opublikowany na Twojej stronie już po kilku minutach trafia do systemu i emitowany jest w boksach Content Stream na stronach internetowych wydawców sieci. System dokonuje kontekstowej analizy, dzięki czemu Twoje wiadomości (newsy) wyświetlane są tylko na serwisach sportowych czytelnikom zainteresowanym tą tematyką. W Twoją „zajawkę artykułu” klika zatem fan piłki nożnej.
System działa identycznie dla stron produktowych. Gdy chcesz wypromować np. witrynę opisującą lub recenzującą obuwie sportowe, wpisy będę obsługiwane przez sieć tak samo, jak zwykłe artykuły. W praktyce na Twoją witrynę trafią osoby zainteresowane sportem lub uprawiające jogging.
Co wyróżnia Content Stream na tle innych sieci kontekstowych?
– To jedyna sieć, która w boksach zamiast reklam oferuje emisję „zajawek artykułów”
– Atrakcyjne ceny za kliknięcie – od 5 groszy
– Content Stream to narzędzie bezobsługowe i automatyczne. Dzięki temu Marketer (Dostawca Treści) nie musi poświęcać czasu najpierw na stworzenie, a później na optymalizację reklam i kampanii
– Kontekstowy dobór artykułów pozwala dotrzeć tylko do zainteresowanych daną tematyką internautów, w efekcie Marketer otrzymuje „głębokie wizyty”
Dołącz do Content Stream jako Marketer
Content Stream dla Wydawców – wzbogać swoją stronę i zarabiaj
Content Stream to również świetne narzędzie dla Wydawców, którzy chcą uzupełnić swój serwis o dobrane kontekstowo treści, a przy okazji czerpać zyski z ich emisji. Boksy Content Stream nie są traktowane jak reklama, dlatego internauci chętnie w nie klikają. Widget doskonale uzupełnia przychody z Adkontekst czy Adsense i może być emitowany w miejscach, które nie są wykorzystywane do emisji reklam, np:
- pod artykułem jako sekcja “Czytaj także” czy “Ciekawe artykuły” – zobacz screen
- layerowy boks wysuwany w prawym dolnym rogu – zobacz screen
Do sieci Content Stream mogą dołączyć nie tylko duże serwisy, ale również blogerzy, a nawet właściciele forów internetowych.
Dołącz do Content Stream jako Wydawca
Przykład emisji boksu Content Stream:
Artukuł sponsorowany
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.