Dnia 11.03.2008 r. w Hotelu Courtyard by Marriott, odbyła się IV edycja konferencji „CRM – Twój kapitał to klient”. Podobnie jak poprzednie edycje eventów z cyklu „Firma sieciowa XXI wieku”, również i ta konferencja cieszyła się dużym zainteresowaniem ze strony uczestników.
Z konferencją „CRM – Twój kapitał to klient” został skojarzony konkurs GRAND PRIX CRM na najlepszą aplikację CRM 2007 roku.
Celem konferencji było zaprezentowanie najnowszych pomysłów w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem, zarówno od strony koncepcyjnej, jak i technologicznej. W konferencji uczestniczyły firmy, które przygotowują się do wdrożenia systemów CRM lub zmiany swojego dostawcy.
W trakcie konferencji Sergiusz Sawin, Dyrektor Zarządzający firmy Innovatika przedstawił temat: Outcome Driven Innovation jako klucz do zrozumienia klienta. Z kolei Mirosław Wąsowicz, prezes firmy Legenhit przybliżył uczestnikom sposoby na zmianę odwiedzających stronę WWW w klientów. Interesujące spojrzenie na temat migracji procesów CRM przedstawił Piotr Krzeszowiak, Dyrektor Zarządzający firmy Client Vela. Analizy przypadku – Prosty CRM na przykładzie firmy Wind Telecom dokonali Igor Bokun, Prezes Zarządu firmy Codido oraz Dariusz Kielecki, Dyrektor Handlowy firmy Wind Telecom. Natomiast o wpływie globalnego podejścia do CRM na lokalne biura i regiony opowiedział Stanisław Targowski, Senior Manager z firmy Ernst&Young.
Przypadki wdrożeń przedstawione zostały w dwóch tematycznych sesjach: rozwiązania CRM dla sektora usług, oraz dla sektora finansów. W sesji usługi wystąpiły firmy Scandi Soft, bs4 Internet oraz more7, zaś w sektorze finansów dużym zainteresowaniem cieszyła się prezentacja Macieja Stanuscha, oraz prezentacje firm Qumak-Sekom i Prometriq Akademia Zarządzania.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!