Wrocławska firma windykacyjna KRUK Systemy Inkaso zakupiła internetową wersję Web@CRM od Logotec Enterprise. Zatrudnienie w firmie KRUK wzrosło między majem 2002 a lutym 2003 od 40 do 300 pracowników. Z tego powodu centrala we Wrocławiu i oddziały wymagają istnienia nowoczesnego systemu ułatwiającego wewnętrzną komunikację, a także wspomagającego relacje z klientami.
System Web@CRM umożliwi m.in. tworzenie bazy i rejestrację klientów, ułatwi planowanie i prognozowanie sprzedaży oraz sprawdzenie aktywności handlowców. Pomocny będzie w przygotowaniu, realizacji i ocenie skuteczności działań marketingowych i sprzedażowych.
Od 03.03.2003 roku firma rozpocznie wdrażanie w/w systemu. Spółka początkowo zakupiła 10 licencji dla kluczowych stanowisk w dziale handlowym w centrali firmy we Wrocławiu. System zostanie wdrożony w celu zarządzania sprzedażą i marketingiem. Wdrażanie Web@CRM zakończy się pod koniec czerwca br.. W ostatniej fazie system zostanie wdrożony na kolejne stanowiska pracy. Call center firmy KRUK Sp. z o.o. liczy obecnie 160 stanowisk, które są obsługiwane przez 250 operatorów w systemie dwuzmianowym i pracy w weekendy. Z tego powodu kluczowa dla wdrożenia staje się integracja Web@CRM z rozbudowanym systemem obsługującym call center.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.