Firma Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny, czołowy dostawca technologii bezprzewodowego dostępu do internetu i transmisji danych w Polsce, uruchomiła nowy system CRM, wdrożony przez firmę DC SA. System opiera się na oprogramowaniu GoldMine i obejmuje kompleksowo proces kontaktów z klientem, począwszy od jego nawiązania, aż po usługi serwisowe i gwarancyjne. Jest to kolejny etap programu rozwoju jakości usług świadczonych przez firmę Crowley. Proces wdrożenia trwał 7 miesięcy i zakończył się w maju 2002 roku.
Oprogramowanie Customer Relationship Management w Crowley Data Poland wdrażane jest w szerszy sposób niż zazwyczaj – będzie obsługiwało m.in. dział sprzedaży, marketingu, Biuro Obsługi Abonenta, dział finansowy, zapewni także wewnętrzny obieg informacji. Rozwiązanie posiada prosty interfejs do oprogramowania billingowego, co jest bardzo ważne w przypadku firmy telekomunikacyjnej. Dodatkowo daje możliwość elastycznego zarządzania sprzedażą w kanale bezpośrednim i pośrednim – przez partnerów handlowych.
Efekty wdrożenia to oszczędność czasu i lepsza jakość obsługi poprzez lepszy i pewniejszy dostęp do informacji o aktualnych i potencjalnych klientach. Dzięki temu możliwa jest redukcja kosztów i zwiększenie przychodów.
„Crowley jest firmą o dość specyficznym, jak na rynek Polski, profilu. Kładziemy szczególny nacisk na jakość usług, szybkość obsługi klienta i na dostosowywanie produktów do potrzeb naszych kontrahentów. Dodatkowo budujemy naszą pozycję rynkową także w oparciu o pośredni kanał sprzedaży usług. Taka strategia oznacza konkretne, a przy tym niemałe wymagania co do oprogramowania CRM. Jeśli dodać do nich skomplikowany proces realizacji sprzedaży – widać wtedy wyraźnie, że zarówno decyzja o wyborze konkretnej aplikacji, jak i o wyborze partnera wdrożeniowego, musiała być gruntownie przemyślana.” – powiedział Jacek Kotur, dyrektor ds. Relacji Bizesowych w firmie Crowley.
„Spośród szerokiej gamy oprogramowania CRM poszukiwaliśmy aplikacji, która będzie wystarczająco elastyczna przy skomplikowanym procesie sprzedaży. Produktem Crowley Data Poland są zaawansowane usługi technologiczne (transmisja danych i dostęp do Internetu), których sprzedaż jest logistycznie złożonym procesem, a jednocześnie musi przebiegać szybko, sprawnie, przy zachowaniu wymogów jakości obsługi klienta. Jako przykłady nietypowych zdarzeń w procesie sprzedaży mogą posłużyć m.in. wymiana techniczna lub instalacja urządzeń abonenckich w kooperacji z partnerami handlowymi. Dlatego wdrożenie systemu musiało odbyć się przy udziale większości pracowników.” – komentuje Marcin Galwas, dyrektor marketingu Crowley’a.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.