Firma Crowley Data Poland wprowadziła Gwarancję Jakości Świadczonych Usług (Service Level Agreement, SLA). Wprowadzenie Gwarancji oznacza dla Klientów DATASTAR, że będą oni mogli żądać zwrotu kosztów przestoju, jesli przekroczy on zapisane w umowie ramy. W ten sposób Crowley zapewnia użytkowników o wysokiej bezawaryjności swojej sieci.
„Działanie sieci DATASTAR jest kontrolowane przez 24 godziny każdego dnia roku, a ewentualne usterki w funkcjonowaniu infrastruktury są zwykle usuwane zanim abonent korzystający z usług zdąży je zauważyć. Nasi Klienci mają zatem praktycznie ciągły dostęp do sieci. Chcemy to podkreślić poprzez wprowadzenie SLA – jeżeli przekroczymy gwarantowane czasy reakcji obsługi technicznej Klient będzie mógł żądać zwrotu kosztów przestoju. Jestem przekonany, że jest to kusząca oferta dla Klientów, natomiast my – jako dostawca usług – potwierdzamy swoją wysoką sprawność operacyjną. Większość napraw wykonujemy bardzo szybko i jedynie w wyjątkowych wypadkach przestoje przekraczają kilka godzin. Dlatego tak chętnie wprowadzamy SLA” – mówi Marcin Galwas, dyrektor Marketingu w Crowley Data Poland.
Dzięki Gwarancji SLA klient DATASTAR może otrzymać zwrot części opłaty abonamentowej w przypadku przedłużającego się czasu usunięcia usterki. Zas/bada ta obowiązuje niezależnie od odszkodowań za każdą godzinę awarii sieci teletransmisyjnej, zapewnionych w Regulaminie Świadczenia Usług.
„Doceniając rolę, jaką pełni nowoczesna telekomunikacja w przedsiębiorstwach, przejmujemy na siebie biznesową odpowiedzialność za funkcjonowanie zainstalowanej u klientów infrastruktury. Wprowadzenie SLA jest przede wszystkim wyrazem naszego partnerskiego nastawienia w stosunku do kontrahentów, wskazuje także na sprawność organizacyjną naszej firmy.” – dodaje Galwas.
Firma Crowley Data Poland oferuje swoim klientom Gwarancję Jakości Świadczonych Usług (SLA) w trzech wersjach:
1. Gwarancja SLA Standard
2. Gwarancja SLA Gold
3. Gwarancja SLA Platinum
Równocześnie Crowley proponuje dotychczasowym klientom Gwarancję SLA w formie bezpłatnego rozszerzenia umowy abonenckiej. Kontrahenci korzystający z usług IA Standard, Frame Relay, VPN, a także Dzierżawy Kanałów Cyfrowych, otrzymują gratis Gwarancję SLA Standard. Klienci korzystający z usługi IA Premium otrzymują darmowe rozszerzenie umowy o Gwarancję SLA Gold.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.