Crowley Datastar -gwarancja bezawaryjności

Opublikowano: 23 stycznia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Firma Crowley Data Poland wprowadziła Gwarancję Jakości Świadczonych Usług (Service Level Agreement, SLA). Wprowadzenie Gwarancji oznacza dla Klientów DATASTAR, że będą oni mogli żądać zwrotu kosztów przestoju, jesli przekroczy on zapisane w umowie ramy. W ten sposób Crowley zapewnia użytkowników o wysokiej bezawaryjności swojej sieci.

„Działanie sieci DATASTAR jest kontrolowane przez 24 godziny każdego dnia roku, a ewentualne usterki w funkcjonowaniu infrastruktury są zwykle usuwane zanim abonent korzystający z usług zdąży je zauważyć. Nasi Klienci mają zatem praktycznie ciągły dostęp do sieci. Chcemy to podkreślić poprzez wprowadzenie SLA – jeżeli przekroczymy gwarantowane czasy reakcji obsługi technicznej Klient będzie mógł żądać zwrotu kosztów przestoju. Jestem przekonany, że jest to kusząca oferta dla Klientów, natomiast my – jako dostawca usług – potwierdzamy swoją wysoką sprawność operacyjną. Większość napraw wykonujemy bardzo szybko i jedynie w wyjątkowych wypadkach przestoje przekraczają kilka godzin. Dlatego tak chętnie wprowadzamy SLA” – mówi Marcin Galwas, dyrektor Marketingu w Crowley Data Poland.

Dzięki Gwarancji SLA klient DATASTAR może otrzymać zwrot części opłaty abonamentowej w przypadku przedłużającego się czasu usunięcia usterki. Zas/bada ta obowiązuje niezależnie od odszkodowań za każdą godzinę awarii sieci teletransmisyjnej, zapewnionych w Regulaminie Świadczenia Usług.

„Doceniając rolę, jaką pełni nowoczesna telekomunikacja w przedsiębiorstwach, przejmujemy na siebie biznesową odpowiedzialność za funkcjonowanie zainstalowanej u klientów infrastruktury. Wprowadzenie SLA jest przede wszystkim wyrazem naszego partnerskiego nastawienia w stosunku do kontrahentów, wskazuje także na sprawność organizacyjną naszej firmy.” – dodaje Galwas.

Firma Crowley Data Poland oferuje swoim klientom Gwarancję Jakości Świadczonych Usług (SLA) w trzech wersjach:
1. Gwarancja SLA Standard
2. Gwarancja SLA Gold
3. Gwarancja SLA Platinum

Równocześnie Crowley proponuje dotychczasowym klientom Gwarancję SLA w formie bezpłatnego rozszerzenia umowy abonenckiej. Kontrahenci korzystający z usług IA Standard, Frame Relay, VPN, a także Dzierżawy Kanałów Cyfrowych, otrzymują gratis Gwarancję SLA Standard. Klienci korzystający z usługi IA Premium otrzymują darmowe rozszerzenie umowy o Gwarancję SLA Gold.

http://www.datastar.pl

Sylwester KozakCrowley Datastar -gwarancja bezawaryjności

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.