Crowley przedłuża do 30 listopada 2002 roku promocję zakupu usługi VoIP Kontakt bez abonamentu. Dzięki niej klienci przez cały okres korzystania z usługi będą ponosić jedynie koszty wykonanych rozmów, bez żadnych opłat dodatkowych.
Crowley wprowadził usługi VoIP do swojej oferty w lipcu br. Usługi te są realizowane za pośrednictwem własnej infrastruktury dostępowej, a całość kosztów integracji systemów u klientów pokrywa Crowley. Dzięki temu mogą oni korzystać z kompleksowej usługi telekomunikacyjnej i zredukować koszty połączeń aż do 40% w przypadku rozmów międzynarodowych i do 20% w połączeniach z abonentami telefonów komórkowych.
Dodatkowo, Crowley oferuje usługę Głosowego VPN, która umożliwia zastosowanie jednej infrastruktury do transmisji danych komputerowych i głosu.
„Nasi Klienci bardzo pozytywnie zareagowali na przygotowaną przez nas promocję. Na ich prośbę wydłużamy zatem okres promocji do 30 listopada. Wiele osób, z którymi rozmawiałem deklarowało chęć skorzystania z naszej usługi właśnie w ciągu najbliższego miesiąca. Wychodzimy zatem naprzeciw ich oczekiwaniom. Elementem naszej polityki troski o klienta jest oferowanie naszym Abonentom produktów na preferencyjnych warunkach – a takim jest VoIP Kontakt bez abonamentu.” – mówi Jacek Kotur, dyrektor marketingu w Crowley Data Poland.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.