Firma Crowley, operator telekomunikacyjny, czołowy dostawca technologii bezprzewodowego dostępu do internetu i transmisji danych w Polsce, rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Zainwestuj w strusie”.
Zgodnie z ideą kampanii, klienci sieci Crowley oszczędzają tak duże kwoty, że mogą mieć dylemat na co je przeznaczyć. Kampania oparta jest o reklamy prasowe, bannery internetowe oraz marketing bezpośredni. Kampanię przygotowała firma Parallel, należąca do holdingu JWT Parintex.
Kampania skierowana jest do potencjalnych klientów biznesowych, w szczególności do menedżerów odpowiedzialnych za cięcie kosztów w firmie. Hasła dodatkowe, używane w kampanii internetowej to: „Teraz możesz się rozwodzić” i „Przytnij sobie trawnik”. Hasła wspomagające używane są także w mailingach bezpośrednich, wysyłanych do ponad 30 tysięcy firm.
„Mam wiele sygnałów z rynku, które potwierdzają pozytywny odbiór naszej kampanii. Cieszy mnie to, gdyż jest to dość odważna, ale przede wszystkim zabawna kampania. Myślę, że obrazuje też kulturę organizacyjną naszej firmy.” – mówi Jacek Kotur, dyrektor marketingu w Crowley Data Poland.
Kampania Crowley Data Poland będzie prowadzona do końca października 2002 roku.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.