Crowley- zainwestuj w strusie

Opublikowano: 17 października 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Firma Crowley, operator telekomunikacyjny, czołowy dostawca technologii bezprzewodowego dostępu do internetu i transmisji danych w Polsce, rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Zainwestuj w strusie”.

Zgodnie z ideą kampanii, klienci sieci Crowley oszczędzają tak duże kwoty, że mogą mieć dylemat na co je przeznaczyć. Kampania oparta jest o reklamy prasowe, bannery internetowe oraz marketing bezpośredni. Kampanię przygotowała firma Parallel, należąca do holdingu JWT Parintex.

Kampania skierowana jest do potencjalnych klientów biznesowych, w szczególności do menedżerów odpowiedzialnych za cięcie kosztów w firmie. Hasła dodatkowe, używane w kampanii internetowej to: „Teraz możesz się rozwodzić” i „Przytnij sobie trawnik”. Hasła wspomagające używane są także w mailingach bezpośrednich, wysyłanych do ponad 30 tysięcy firm.

„Mam wiele sygnałów z rynku, które potwierdzają pozytywny odbiór naszej kampanii. Cieszy mnie to, gdyż jest to dość odważna, ale przede wszystkim zabawna kampania. Myślę, że obrazuje też kulturę organizacyjną naszej firmy.” – mówi Jacek Kotur, dyrektor marketingu w Crowley Data Poland.

Kampania Crowley Data Poland będzie prowadzona do końca października 2002 roku.

http://www.crowley.pl

Sylwester KozakCrowley- zainwestuj w strusie

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.