Cube Group uruchomił sieć afiliacyjną NetSales

Cube Group na rynku afiliacyjnym działa skutecznie już od ponad półtora roku, teraz  doświadczenie wyniesione ze współpracy z reklamodawcami oraz wydawcami firma postanowiła wykorzystać tworząc własną sieć afiliacyjną.

NetSales to kolejny projekt w portfolio Cube Group  którego celem jest  uzupełnienie  szerokiego spektrum usług firmy. Szefem projektu został Marcin Michalski pełniący obecnie funkcję Account Directora Cube Group, odpowiadający dotychczas za rozwój działu wsparcia sprzedaży Cube Group w mediach internetowych innych niż wyszukiwarki. Zespół NetSales tworzy ośmiu specjalistów e-marketingu  doświadczonych w pracy z  największymi klientami firmy.

„Współpracowaliśmy do tej pory bezpośrednio ze wszystkimi ważniejszymi wydawcami oraz sieciami afiliacyjnymi.  Nasza praktyka pokazała znacznie wyższą skuteczność działań uzyskiwaną  dzięki bezpośrednim relacjom z wydawcami niż przy wykorzystaniu obecnie działających sieci afiliacyjnych i właśnie na bezpośrednich relacjach chcemy budować przewagę NetSales nad konkurencją. W NetSales do każdego programu dedykowana będzie osoba, która poza rekrutacją wydawców będzie z nimi tworzyć indywidualnie dopasowaną strategię promocyjną danego programu. Nie chcemy wyświetlać wyłącznie banerów czy też wysyłać maili i czekać aż efekty same się pojawią. Im intensywniejsza, bliższa współpraca z wydawcami  tym większa szansa na sukces marketingowy – przekonuje Marcin Michalski, Account Director.

„W tej chwili najważniejsze dla nas jest pozyskanie jak największej ilości wysokiej jakości wydawców poza mainstreamowych (sieci, portale, najwięksi wydawcy). Na kilka tygodni przed startem uruchomiliśmy kampanię teaserową konwertyci.pl.  dzięki której pozyskaliśmy kilkaset witryn wysokiej jakości. Nasz cel do połowy 2010 roku to blisko 10 000 starannie wyselekcjonowanych wydawców, którzy będą aktywnie promować programy partnerskie w naszej sieci. Nie chcemy sztucznie pompować statystyk dziesiątkami tysięcy afiliantów, posiadających serwisy niskiej jakości czy takich którzy zapisali się wyłącznie z ciekawości. – dodaje Marcin Łukaszewicz, Account Manager

Pierwsze programy to m.in. Allianz Bank, Konkurs partnerów Microsoftu Play-Fair, fundusz inwestycyjny Union Investment a w przeciągu kilku najbliższych dni uruchomiony zostanie także program ubezpieczeń turystycznych online – Elvia Mondial Assistance , szybkich pożyczek SMS365, program Netii, nowe programy Microsoftu oraz kilka sklepów internetowych. Finalizowane są  rozmowy z jednym z największych sklepów internetowych, z którym zostaną rozpoczęte działania na wyłączność.

„Cube Group współpracuje z dużymi reklamodawcami, którzy przyzwyczajeni są do wysokiej jakości usług. Ci klienci w pierwszej kolejności staną się beneficjentami NetSales. Nie będziemy współpracować ze wszystkimi marketerami –  chcemy oferować witrynom programy  które będzie cechowała: wysoka efektywność i atrakcyjna stawka – podkreśla Andrzej Cudny , Prezes Zarządu.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top