Polskie firmy – niezależnie od wielkości czy branży, w której działają – stoją przed kluczowymi wyborami związanymi z nowymi technologiami. Dlatego redakcja „Harvard Business Review Polska” uruchomiła projekt How to do IT, który ma stanowić przewodnik po czasach cyfrowych przemian.
IT odgrywa we współczesnym biznesie coraz ważniejszą rolę. Jeszcze do niedawna stanowiska z obszaru IT traktowane były wyłącznie jako techniczne i użytkowe. Dziś osoby je piastujące aktywnie współuczestniczą w wytyczaniu strategii swoich organizacji, zasiadają w zarządach. Nowe technologie stają się kluczowym obszarem dla rozwoju biznesu – ich znajomość staje się niezbędna dla kadry zarządzającej.
Odpowiadając na potrzeby polskiego biznesu, redakcja „Harvard Business Review Polska” uruchomiła projekt How to do IT. Przez kilka najbliższych miesięcy publikowane będą materiały poświęcone zagadnieniom cyfrowej transformacji, m.in. big data, algorytmom, chmurze obliczeniowej, sztucznej inteligencji, rozwiązaniom ERP i CRM itp. Inauguracją projektu był dodatek specjalny dołączony do lipcowo-sierpniowego numeru „Harvard Business Review Polska”.
Transformacja cyfrowa jest nieunikniona. Wiele firm słusznie postrzega ją w kategoriach szansy na zdobycie przewag konkurencyjnych oraz utrzymanie pozycji lidera. Dla wielu jednak organizacji tempo zmian może być przytłaczające. Z myślą o jednych i drugich przygotowaliśmy platformę, która nie tylko pozwala zdobyć sprawdzoną, praktyczną wiedzę, ale także jest miejscem wymiany cennych doświadczeń, pokazującej, jak i z kim tę transformację efektywnie przechodzić – mówi Piotr Szymczak, dyrektor rozwoju biznesu „Harvard Business Review Polska” oraz menedżer projektu.
Chcemy zadawać konkretne pytania – ważne z punktu widzenia przedsiębiorców. Jak zmieni się biznes, kiedy większość prac będą wykonywały maszyny? Czy algorytm może powiedzieć, czego naprawdę pragną nabywcy produktów luksusowych? Dlaczego największe zagrożenie cyberterrorystyczne kryje się wewnątrz firmy? To tylko niektóre z pytań, na które już udzielamy odpowiedzi – dodaje Dawid Zaraziński, redaktor „Harvard Business Review Polska”, współprowadzący projekt How to do IT.
Merytoryczną gwarancję użyteczności materiałów daje nie tylko redakcja magazynu, ale także grono zaproszonych branżowych partnerów. Swoją wiedzą czytelników wspierają przedstawiciele firm: Orange, SAS, SalesForce, Deloitte Digital, Accenture, Astor, Oki, Sage, OVH.pl, VMware, DXC.technology, HP.
Więcej informacji i najnowsze materiały znaleźć można na stronie HBRP.pl/howtodoit.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.