Rok 2006 byl dla spółki Air Bites Polska (ABP) czasem intensywnych przemian: zmiany technologii; budowy własnej infrastruktury kablowej; wejścia do kolejnych miast; wprowadzania nowych produktów; promocji dla Klientów i działalności społecznej. Firma zapowiada, że rok 2007 będzie w ABP jeszcze bardziej aktywny i ciekawszy.
Od momentu pojawienia się w Polsce wiosną 2005 roku ten posiadający szwajcarskie korzenie dostawca intensywnie się rozwija. Rok 2006 upłynął pod znakiem dużych przemian. Przede wszystkim ABP odszedł od Internetu bezprzewodowego i poprzez łącza DSL dzierżawione od TPSA, na rzecz budowy własnej infrastruktury światłowodowej, dającej szerokie możliwości wdrażania nowych produktów. Dzięki temu spółka sukcesywnie zwiększa zasięg swojej sieci i tak w 2006 r. weszła do kolejnych czterech miast. Do dotychczasowych lokalizacji: Kraków, Warszawa, Wrocław, Poznań doszły Zdzieszowice, Kędzierzyn Koźle i Sanok, a tuż przed wejściem w rok 2007, spółka przejęła kolejną kilkutysięczną sieć w jednej z miejscowości na terenie Śląska.
W ubiegłym roku Air Bites Polska rozszerzył również swoją ofertę produktową. Zaczynał od jednego produktu – Air Bites Standard o transmisji danych do 1Mb/s. A obecnie jego Klienci mogą korzystać także z produktów takich jak: Air Bites Midi – gwarantujący transfer danych do 512 kb/s, Air Bites Mini – z maksymalną transmisją danych 256 kb/s, czy też z dodatkowych opcji zwiększających komfort i możliwości korzystania z Internetu, np.: publicznego adresu IP czy możliwości podłączenia dodatkowego stanowiska w lokalu Klienta odrębnym pasmem. Wymienione produkty dostawca sprzedaje w ramach promocji. Jedną z ciekawszych była promocja „Internet+Laptop”, w której Klient wykupując konkretny abonament mógł też kupić nowoczesnego Notebooka w zamian za niskie raty miesięczne. ABP zapowiada mające wkrótce nastąpić kolejne, duże zmiany produktowe – podobno zdecydowanie na korzyść Klientów.
Rok 2006 był dla spółki ponadto czasem bogatej działalności społecznej. Air Bites Polska został głównym partnerem projektu Junior Internet, w ramach którego odbyły się konkursy dla młodych pasjonatów Internetu, którzy nie ukończyli 19 roku życia, na najciekawszą i zarazem najlepszą stronę internetową lub projekt internetowy oraz tekst traktujący o Internecie. We wrocławskim Cafe Bar Paparazzi bezpłatnie zainstalował Hot-Spot. W Krakowie stał się głównym sponsorem akcji „złoty tornister”, podczas której w prostych konkursach pierwszoklasiści wygrywali pełne wyprawki do szkoły. W krakowskiej Nowej Hucie natomiast rozpoczął stałą współpracę z Młodzieżowym Domem Kultury (MDK) im. J. Korczaka. W ramach tej współpracy bezpłatnie przekazał MDK dziesięć komputerów, a także zainstalował i udostępnił Internet, dzięki czemu w ośrodku powstała długo oczekiwana, ogólnodostępna pracownia informatyczna. Dostawca wszelkie społeczne inicjatywy, w które się angażuje chce kontynuować wszędzie w Polsce, gdzie tylko posiada własną infrastrukturę.
W rozpoczętym niedawno roku 2007, ABP obiecuje rozwijać się szybciej aniżeli rynek. „Obecnie dążymy do zdobycia dominującej pozycji na poszczególnych rynkach lokalnych, a z czasem pragniemy stać się wiodącym ogólnopolskim operatorem, posiadającym w swojej ofercie szeroki pakiet usług. Chciałbym zaznaczyć, że inni wiodący dostawcy, tak naprawdę budowali swój biznes zaczynając od telewizji kablowej, czy też telefonii stacjonarnej. Dzięki powstałej ten sposób infrastrukturze i zdobyciu Klientów łatwiej im było poszerzyć działalność o Internet. My natomiast bazujemy wyłącznie na dostarczaniu Internetu Klientom indywidualnym, poprzez budowaną własną infrastrukturę. Na tej podstawie chcemy rozszerzać naszą ofertę produktową o całą gamę usług dodatkowych, które mają na celu jej uatrakcyjnienie, co nas zdecydowanie wyróżnia. W Polsce działamy zaledwie od półtora roku, lecz dzięki szwajcarskiemu pochodzeniu, a w szczególności doświadczeniu bardzo dynamicznie się rozwijamy. Jesteśmy już w dziewięciu miastach, mamy kilka atrakcyjnych produktów i kilkanaście tysięcy aktywnych Klientów, których liczba stale wzrasta – mówi Rafał Pasterczyk, Dyrektor ds. Rozwoju Air Bites Polska.
W obecnym roku planujemy nadal budować markę Air Bites Polska poprzez szybki rozwój w oparciu o rozbudowę własnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Liczymy na owocną współpracę z deweloperami, spółdzielniami i wspólnotami mieszkaniowymi. Ponadto jesteśmy bardzo zainteresowani współpracą z innymi firmami budującymi infrastrukturę telekomunikacyjną, oferując im świetne warunki. Prowadzimy badania rynkowe, których wyniki wpłyną na wybór kolejnych miast, do których wejdziemy ze swoją ofertą. Przygotowujemy nowe atrakcyjne promocje i akcje społeczne. Zaczęliśmy także budowę szczególnej społeczności w sieci ABP –szczegóły zdradzimy w najbliższej przyszłości. Dzisiaj mogę tylko powiedzieć, że technologie operatorów telewizji kablowych i telefonii stacjonarnych, którzy również dostarczają Internet nie dają takich możliwości. Już niebawem zamierzamy ponadto mile zaskoczyć naszych obecnych i potencjalnych Klientów zupełnie nową, atrakcyjną ofertą produktową. Z pewnością wkrótce ukaże się stosowna kampania reklamowa ujawniająca szczegóły – dodaje.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.