Motorola zaprezentowała V8 w luksusowej wersji. Dostępna w limitowanej serii ma podbić serca koneserów piękna.
– Świat zachwycił się naszą limitowaną wersją telefonu MOTORAZR V3i sygnowaną i zaprojektowaną przez słynny duet Dolce&Gabbana. Tym niezwykłym projektem Motorola pokazała, że można udanie połączyć świat mody i telefonii komórkowej. Dziś prezentujemy specjalną wersję naszego najnowszego telefonu MOTORAZR² V8. To eleganckie połączenie czerni i złota – ponadczasowych symboli luksusu – mówi Małgorzata Matusiewicz, menedżer marketing na region Europy Środkowo-Wschodniej.
Specjalna edycja RAZR², to:
• eleganckie akcenty w postaci wykończonych elementów 18-karatowego złota kontrastują z głęboką czernią lśniącego metalu;
• aksamitna w dotyku tylnia część telefonu komórkowego pokryta materiałem przypominającym wężową skórkę;
• płaski profil – zaledwie 12,05 mm;
• luksusowe detale, takie jak: eleganckie linie na zewnętrznej stronie klapki, wygrawerowany wzór diamentowych nacięć na bocznych krawędziach oraz linearne rytowanie na klawiszu nawigacyjnym.
Wyposażenie:
• opatentowana przez Motorolę technologia CrystalTalk™ wraz z działaniem
w czterech zakresach zapewniają rozmowy bez zakłóceń niezależnie od tego,
w jakim zakątku świata jesteś;
• bardzo duży wyświetlacz zewnętrzny, wyposażony w pola reagujące na dotyk służące do sterowania odtwarzaczem muzyki, wyświetlanie danych rozmówcy wraz z jego zdjęciem, informacja o odtwarzanym utworze i albumie, wyświetlanie zdjęcia robionego samemu sobie i inne;
• przeglądarka internetowa Opera Mobile 8.5 umożliwiająca łatwe i intuicyjne przeglądanie stron w sieci;
• 2-megapikselowy aparat cyfrowy z ośmiokrotnym zoomem umożliwiający również nagrywanie i odtwarzanie do 2 godzin wideo.
Multimedialne przeżycia:
• do 2 GB wbudowanej pamięci umożliwia przechowywanie do 1000 piosenek;
• możliwość szybkiego, bezprzewodowego pobierania plików multimedialnych;
• Windows Media® Player 11 zapewniający łatwe zarządzanie muzyką i jej synchronizację z telefonem oraz dostęp do ponad 200 internetowych sklepów muzycznych;
• dodatkowa zaleta w postaci dużego ekranu zewnętrznego umożliwiającego sterowanie muzyką, odczytywanie oraz dyskretne odpowiadanie na SMS-y
z użyciem szablonów – bez otwierania klapki.
Specjalna edycja RAZR² to również czarna słuchawka Motorola H680 Bluetooth® z akcentami z 18-karatowego złota do kompletu. Jej możliwości techniczne to ok. 8 godzin wyraźnie słyszalnych rozmów oraz działanie w stanie czuwania do 8 dni. Mała i stylowa H680 jest doskonałym uzupełnieniem specjalnej edycji RAZR². Standardowo Motorola zapewnia przewodowe słuchawki stereo pozwalające cieszyć się muzyką. Całość znajduje się w dopasowanej skórzanym etui.
RAZR2 V8 Luxury Edition będzie dostępna na początku czwartego kwartału 2007 roku w wybranych krajach. Więcej informacji oraz zdjęcia na stronie:
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.