Nowe wydanie BusinessWeeka zamieszcza artykuł „Wyciskanie zysków z sieci, Przyszłość e-biznesu to usługi” opisujący sytuację na rynku internetowym. Jest to swego rodzaju podsumowanie dotychczasowych działań w polskim Internecie.
Według autora artykułu obecnie do czołówki polskiego e-biznesu należą:
– Arjan Baker, Allegro.pl,
– Krzysztof Jerzyk, Merlin,
– Tomasz Kaźmierowski, Inteligo Financial Services,
– Tomasz Kolbusz, Onet.pl,
– Maciej Kozłowski, NASK,
– Krzystof Kujawa, Artur Urbański, Paweł Olszewski, AMG.net,
– Sławomir Lachowski, mBank,
– Piotr Multan, Travelplanet.pl,
– Rafał Plutecki, Internet Partners,
– Leszek Rożdżeński, WebInn,
– Marek Woźniak, netPR.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!