FRU.PL, serwis oferujący bilety lotnicze, a wkrótce także miejsca w hotelach oraz wynajem samochodów przez Internet, pozyskał inwestora. W zamian za 35% udziałów we FRU.PL, Fundusz Private Equity Tar Heel Capital zainwestuje w przedsięwzięcie 3,8 mln złotych (1,1 mln euro).
Środki pozyskane od Tar Heel Capital zostaną przeznaczone na rozwój
FRU.PL oraz ekspansję zagraniczną. FRU.PL to bowiem polska spółka z
międzynarodowymi ambicjami. Analizy wykonane na zlecenie FRU.PL pokazują
wyraźnie, jak wielki potencjał tkwi w środkowoeuropejskim rynku
rezerwacji lotniczych online. Poprzez świadczenie usług w oparciu o
zaawansowaną technologię informatyczną oraz wysokiej jakości obsługę
klienta, FRU.PL chce na tym obiecującym rynku osiągnąć pozycję lidera.
Polska jest kolejnym etapem na drodze do realizacji tego celu. W
kwietniu ubiegłego roku założyciele FRU.PL, Michał Wrodarczyk i Jarosław
Adamski, powołali w Rumunii bliźniaczy portal VOLA.RO. W krótkim czasie
serwis zdobył czołową pozycję na tamtejszym rynku, notując wzrosty
obrotów rzędu 50-100% miesięcznie. Wkrótce ruszą również podobne serwisy
na szybko rosnących rynkach rosyjskim i ukraińskim.
„Jesteśmy dumni, że fundusz docenił nasze pomysły i podzielił wiarę w
sukces. Środki pozyskane od Tar Heel Capital pozwolą nam na rozwój
technologii wyszukiwania połączeń lotniczych i wzbogacanie serwisu
o nowe funkcjonalności. Chcemy wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych
użytkowników oferując im unikalną możliwość kreowania własnych podróży
za pomocą łatwych w użyciu i intuicyjnych narzędzi.” – mówi Michał
Wrodarczyk, Prezes FRU.PL.
„Inwestycją we FRU.PL dajemy wyraz naszemu przekonaniu o niezwykłym
potencjale, tkwiącym w rynku rezerwacji lotniczych i hotelowych online w
naszej części Europy.” – twierdzi Grzegorz Bielowicki, Partner
Zarządzający Tar Heel Capital. „FRU.PL to dynamiczna, dobrze zarządzana
spółka działająca na perspektywicznym rynku. Profesjonalny management z
dużym doświadczeniem, zaawansowana technologia i nasze wsparcie
finansowe z pewnością pozwolą uczynić FRU.PL liderem swojej branży w
Europie Środkowo-Wschodniej.” – dodaje Grzegorz Bielowicki.
Trzy pierwsze miesiące działalności FRU.PL potwierdzają zasadność tych
prognoz. W tym czasie liczba wyszukiwań konkretnych połączeń na portalu
FRU.PL sięgnęła 141 tysięcy, znacznie przekraczając oczekiwania założycieli.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!