Dla każdego, kto lubi łączyć stare z nowym, kto chce wyróżniać się z tłumu, kto potrafi znaleźć inspirację we własnej szafie. Jeszcze do końca listopada można wziąć udział w konkursie – zabawie Wirtualnej Polski pod hasłem „Jestem Vintage”.
Uczestniczki konkursu, bo ten skierowany jest głównie do pań, mogą zaprezentować WP swój styl vintage. Wystarczy, że zrobią kilka zdjęć skomponowanych przez siebie kreacji – właśnie w tym stylu – i zamieszczą je na specjalnym fotoblogu WP.
Vintage to powrót do mody z przeszłości. To także umiejętność łączenia ubrań w ciekawe kompozycje. Wykorzystać można sklepowe nowości, stroje z sekond handów, szaf mam, ciotek i babć. Wystarczy dobre oko, wyczucie smaku i trochę „odzieżowych kombinacji”. Nagrodami w konkursie są bony na zakupy w sieci sklepów H&M.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.