Czy to koniec TurboDymoMena?

Opublikowano: 18 stycznia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Rusza nowa kampania marki 36.6 stworzona przez Agencję Team One. W spotach promujących najnowsza ofertę tej marki (od 15.01.2010) pojawi się zupełnie nowy, jeszcze nieużywany superbohater. SuperEs (bo tak brzmi jego imię) jest nieobliczalny, niewyczerpalny, nieograniczony, nieprzewidywalny i potrafi latać. Czy zawstydzi TurboDymoMena?

Oferta marki 36.6 promowana przez SuperEsa jest nieskończona liczba SMS-ów. Wystarcza 3 złote, aby wysyłać SMS-y bez ograniczeń do wszystkich w sieci Plus.

Zdjęcia odbywały się w kilku lokacjach na terenie Warszawy, m.in. na terenie Wytwórni Wódek Koneser oraz na ośnieżonych ulicach miasta.

Kampania obecna będzie w mediach do końca lutego. Skoncentruje się przede wszystkim na telewizji (Polsat, TVN, TVP, Discovery, At Media, 4Fun). Jej uzupełnieniem będzie kampania internetowa oraz materiały BTL. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.

Tomasz UchańskiCzy to koniec TurboDymoMena?

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski