25 lutego na rynku ukaże się Przegląd Sportowy w nowej szacie wzbogaconej o atrakcyjne rozwiązania i pomysły redakcyjne i graficzne. Tego samego dnia rusza kampania reklamowa Przeglądu Sportowego.
Nowy układ graficzny Przeglądu Sportowego będzie bardziej przejrzysty dla czytelnika. Dziennik będzie zawierał więcej analiz i komentarzy ekspertów, na jego łamach będzie też więcej poruszających fotografii sportowych. Nowa odsłona Przeglądu Sportowego to także nowe, odświeżone logo tytułu.
W piątki pojawi się nowy magazyn Tempo TV, który zastąpi dotychczasowe Tempo. Nowy dodatek będzie zawierał program telewizyjny ponad 40 stacji, wraz z wyróżnieniem i opisem najważniejszych audycji sportowych oraz programów (nie tylko sportowych) skierowanych do męskiej widowni. Tempo TV to również strony magazynowe poświęcone tematyce sportowej.
Jednocześnie ze zmianami w samym Przeglądzie Sportowym zmienia się oferta reklamowa. Pojawią się nowe formaty reklam, w tym także na pierwszej stronie dziennika. Magazyn Tempo TV będzie oferował zupełnie nowe formaty reklamowe na pierwszej stronie oraz przy listingach programowych.
W poniedziałek 25 lutego rozpoczyna się kampania reklamowa Przeglądu Sportowego pod hasłem "Czytaj więcej. Dla sportu" Obejmująca radio, telewizję, internet i prasę (tytuły Axel Springer Polska). W kampanii wezmą udział znani polscy sportowcy: Tomasz Adamek – pięściarz, mistrz świata Federacji WBC 2005 i 2007; Anna Barańska – wielki talent polskiej siatkówki kobiecej; Włodzimierz Lubański – piłkarz, mistrz olimpijski w Monachium 1972; Grzegorz Skrzecz – pięściarz, olimpijczyk, medalista Mistrzostw Świata i Europy; Tomasz Wojtowicz – siatkarz, mistrz olimpijski w Montrealu 1876, mistrz świata w Meksyku 1974 oraz Maciej Żurawski – kapitan reprezentacji polski w piłce nożnej.
"Zmiany w Przeglądzie Sportowym mają na celu uatrakcyjnienie treści dla czytelników, miłośników wszystkich dyscyplin sportowych. Przed nami wiele wyzwań, planujemy szereg atrakcyjnych dodatków w związku z najważniejszymi tegorocznymi wydarzeniami sportowymi: Euro 2008 oraz Olimpiadą w Pekinie. Jesteśmy jedynym ogólnopolskim dziennikiem o tematyce sportowej na rynku polskim, a w tym segmencie tkwi jeszcze spory potencjał, wystarczy spojrzeć na zagraniczne dzienniki sportowe, na przykład włoską La Gazetta dello Sport. Rozpoczynająca się kampania reklamowa ma podkreślić nowy wizerunek Przeglądu Sportowego, dynamicznego, nowoczesnego dziennika dla wszystkich kibiców sportowych oraz atrakcyjnego nośnika reklam dla klientów poszukujących męskiego odbiorcy" – mówi Bogdan Mróz, dyrektor wydawniczy tytułu.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.