Organizatorzy konferencji przekazać chcą pogłębioną wiedzę na temat ochrony danych osobowych. Podejmą próbę ukazania praktycznego zastosowania ustawy, wraz z obaleniem kilku mitów na temat danych osobowych w internecie. Ukazać chcą skomplikowaną materię ustawy – w praktyczny sposób oraz wskazać „kruczki prawne”, które można wykorzystać w codziennej pracy. Wszystko by odpowiedzieć na pytanie: czy prawo gwarantuje nam bezpieczeństwo i prywatność w internecie?
Cloud computing – czy jest bezpieczny? Na co zwracać uwagę przy konstruowaniu umowy o CC? Czy można szpiegować, monitorować pracowników w internecie? Czy legalne jest blokowanie stron internetowych w firmie? Czy można zakazać pracownikowi podawania nazwy firmy w portalach społecznościowych? Jak uzyskać adres IP gdy nie pomaga nam policja? Czy adres IP jest daną osobową i czy można ją podawać? Jaka jest odpowiedzialność service provider-ów, host providerów itp.? Jak zabezpieczać dane na portalach społecznościowych – kto odpowiada w przypadku naruszeń na portalu internetowym? E-marketing w kontekście ochrony danych osobowych – jak prowadzić konkursy, jak przygotować mailing by nie był SPAM-em? Czy „cyfrowa” zgoda jest wystarczająca? Czy zawsze potrzebna jest zgoda osoby, której dane przetwarzam w Internecie? Czy mogę przetwarzać dane bez konieczności uzyskiwania zgody? Retencja danych i podstawy prawne przechowywania danych – czy czujemy się bezpieczniejsi?
Jeśli nie znasz odpowiedzi na te pytania – Konferencja jest dla Ciebie! W przypadku e- danych osobowych nic nie jest oczywiste! – informują organizatorzy.
Nasi Prelegenci to praktycy w swojej specjalizacji – wszyscy, z autopsji, znają problemy związane z zagadnieniami cyber-prawa w kontekście ochrony danych osobowych, odpowiedzialności za naruszenie ustawy a także zagrożeń związanych z e-danymi – dodają.
Konferencja odbędzie się 13 października w Krakowie. Więcej informacji na stronie wirtualnakultura.pl.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.