Na początku czerwca Axel Springer Polska uruchomił serwis internetowy Wygadaj.pl. Jego użytkownicy mogą prowadzić darmowe rozmowy telefoniczne w zamian za oglądanie reklam online.
Formuła serwisu Wygadaj.pl jest nieskomplikowana, a zasady korzystania z darmowych połączeń bardzo czytelne. Użytkownik wpisuje na stronie dwa numery telefonów – swój i osoby, z którą chce się połączyć. System natychmiast oddzwania do użytkownika i łączy go z drugim z wpisanych wcześniej numerów. Prowadzona rozmowa jest całkowicie darmowa, a jedynym warunkiem jej trwania jest kliknięcie co 30 sekund na pojawiający się na ekranie zegar. W czasie rozmowy serwis wyświetla film reklamowy lub statyczną reklamę firmy będącej sponsorem połączenia.
Niezarejestrowani użytkownicy mogą rozmawiać za darmo przez minutę z numerami stacjonarnymi w Polsce. Dla osób zalogowanych dostępne są rozmowy bez czasowego limitu, także na telefony komórkowe i numery stacjonarne w wybranych krajach. Zarejestrowani użytkownicy mogą ponadto korzystać z dodatkowych opcji serwisu, takich jak książka telefoniczna i rejestr połączeń.
Wygadaj.pl tworzy w internecie platformę bazującą na relacji użytkownik-reklamodawca. Dzięki temu, że użytkownik co 30 sekund potwierdza swoją aktywności na stronie, reklamodawcy zyskują pewność faktycznego dotarcia do odbiorcy. Użytkownik z kolei ma świadomość, że to reklamodawca jest sponsorem jego darmowego połączenia, a wyświetlana reklama oznacza konkretną korzyść w postaci bezpłatnej rozmowy.
Serwis Wygadaj.pl został przygotowany przez zespół serwisu Fakt.pl.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.