Na początku czerwca Axel Springer Polska uruchomił serwis internetowy Wygadaj.pl. Jego użytkownicy mogą prowadzić darmowe rozmowy telefoniczne w zamian za oglądanie reklam online.
Formuła serwisu Wygadaj.pl jest nieskomplikowana, a zasady korzystania z darmowych połączeń bardzo czytelne. Użytkownik wpisuje na stronie dwa numery telefonów – swój i osoby, z którą chce się połączyć. System natychmiast oddzwania do użytkownika i łączy go z drugim z wpisanych wcześniej numerów. Prowadzona rozmowa jest całkowicie darmowa, a jedynym warunkiem jej trwania jest kliknięcie co 30 sekund na pojawiający się na ekranie zegar. W czasie rozmowy serwis wyświetla film reklamowy lub statyczną reklamę firmy będącej sponsorem połączenia.
Niezarejestrowani użytkownicy mogą rozmawiać za darmo przez minutę z numerami stacjonarnymi w Polsce. Dla osób zalogowanych dostępne są rozmowy bez czasowego limitu, także na telefony komórkowe i numery stacjonarne w wybranych krajach. Zarejestrowani użytkownicy mogą ponadto korzystać z dodatkowych opcji serwisu, takich jak książka telefoniczna i rejestr połączeń.
Wygadaj.pl tworzy w internecie platformę bazującą na relacji użytkownik-reklamodawca. Dzięki temu, że użytkownik co 30 sekund potwierdza swoją aktywności na stronie, reklamodawcy zyskują pewność faktycznego dotarcia do odbiorcy. Użytkownik z kolei ma świadomość, że to reklamodawca jest sponsorem jego darmowego połączenia, a wyświetlana reklama oznacza konkretną korzyść w postaci bezpłatnej rozmowy.
Serwis Wygadaj.pl został przygotowany przez zespół serwisu Fakt.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.