Na początku czerwca Axel Springer Polska uruchomił serwis internetowy Wygadaj.pl. Jego użytkownicy mogą prowadzić darmowe rozmowy telefoniczne w zamian za oglądanie reklam online.
Formuła serwisu Wygadaj.pl jest nieskomplikowana, a zasady korzystania z darmowych połączeń bardzo czytelne. Użytkownik wpisuje na stronie dwa numery telefonów – swój i osoby, z którą chce się połączyć. System natychmiast oddzwania do użytkownika i łączy go z drugim z wpisanych wcześniej numerów. Prowadzona rozmowa jest całkowicie darmowa, a jedynym warunkiem jej trwania jest kliknięcie co 30 sekund na pojawiający się na ekranie zegar. W czasie rozmowy serwis wyświetla film reklamowy lub statyczną reklamę firmy będącej sponsorem połączenia.
Niezarejestrowani użytkownicy mogą rozmawiać za darmo przez minutę z numerami stacjonarnymi w Polsce. Dla osób zalogowanych dostępne są rozmowy bez czasowego limitu, także na telefony komórkowe i numery stacjonarne w wybranych krajach. Zarejestrowani użytkownicy mogą ponadto korzystać z dodatkowych opcji serwisu, takich jak książka telefoniczna i rejestr połączeń.
Wygadaj.pl tworzy w internecie platformę bazującą na relacji użytkownik-reklamodawca. Dzięki temu, że użytkownik co 30 sekund potwierdza swoją aktywności na stronie, reklamodawcy zyskują pewność faktycznego dotarcia do odbiorcy. Użytkownik z kolei ma świadomość, że to reklamodawca jest sponsorem jego darmowego połączenia, a wyświetlana reklama oznacza konkretną korzyść w postaci bezpłatnej rozmowy.
Serwis Wygadaj.pl został przygotowany przez zespół serwisu Fakt.pl.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.