Ponad 100 tysięcy osób zarejestrowało się w ciągu trzech tygodni od uruchomienia wersji beta serwisu Otineo. Użytkownicy w tym czasie potwierdzili obejrzenie w serwisie 1,4 mln reklam wideo. W Otineo za świadome oglądanie reklam wideo użytkownicy zbierają punkty, które można następnie zamienić na darmowe doładowania do telefonów komórkowych oraz rozmowy z telefonu stacjonarnego i komputera. Dziś następuje oficjalny start serwisu.
Odbierane reklamy w żaden sposób nie ingerują w korzystanie z usług telekomunikacyjnych. Użytkownik zbiera punkty (otinki), które może wykorzystać w dowolnym czasie. Dodatkowo może również otrzymać od reklamodawcy kody promocyjne, do wykorzystania, np. jako kupony rabatowe w sklepie.
Użytkownicy rejestrują się poprzez podanie swojego numeru telefonu – w odróżnieniu od standardowych serwisów internetowych, gdzie rejestracja odbywa się poprzez podanie adresu e-mail. Zapobiega to tworzeniu przez użytkownika fikcyjnych kont, ponieważ aby zakończyć rejestrację użytkownik musi wykonać połączenie z podanego przez siebie numeru telefonu na automat zgłoszeniowy Otineo.
Gigantyczny wzrost oglądalności jest związany z konkretnym, mierzalnymi korzyściami, które oferuje Otineo swoim użytkownikom. Jednak naszym celem jest również skorzystanie z dynamicznego wzrostu zainteresowania reklamą wideo w Internecie i pokazanie reklamodawcom bardzo skutecznego i efektywnego narzędzia reklamowego, które oferuje niespotykane do tej pory na rynku możliwości – powiedział Łukasz Adamczyk, PR Manager Otineo.
Dla reklamodawców serwis wprowadził nowe na polskim rynku podejście do reklamy wideo poprzez wdrożenie autorskiego modelu targetowania reklamy (Targetowanie Autorskie) oraz trybu wyświetlania i rozliczania reklamy wideo (Pay-per-View Full Screen), który nakierowany jest na świadomy odbiór przekazu reklamowego. Użytkownicy potwierdzają fakt obejrzenia reklamy lub odpowiadają na pytania związane z reklamą.
Właścicielem serwisu www.otineo.com jest spółka Otineo Limited z siedzibą w Londynie. W zakresie teleinformatycznym i organizacji biura sprzedaży Otineo w Polsce uczestniczy firma Galena Sp. z o.o. Polska jest pierwszym na świecie krajem, gdzie wdrożony został system Otineo.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.