Serwis Vel.pl, specjalizujący się w projektach e-commerce dla małych i średnich przedsiębiorstw wprowadza nowy pakiet hostingowy. Od dzisiaj już nie tylko u operatorów telekomunikacyjnych można zupełnie za darmo korzystać z usług w każdą sobotę i niedzielę. Możliwość taką daje nowy pakiet ’Darmowe weekendy’ wprowadzony przez Vel.pl, w którym klienci nie płacą za ruch generowany przez weekend. Dzięki 'Darmowym weekendom’ klienci firmy otrzymują za darmo dodatkowo nawet kilkudziesiąt procent generowanego dotychczas ruchu.
Firma Vel.pl świadczy usługi hostingowe od maja 2003 roku. Od samego początku stara się jak najlepiej dopasować je do potrzeb swoich klientów. 'Darmowe weekendy’ to kolejna nowatorska usługa po 'Kontach na miarę’ i bezpłatnym udostępnianiu domen (między innymi One.pl).
– 'Darmowe weekendy’ to zupełna nowość na polskim rynku hostingowym. Nie ukrywam, że nasza oferta nawiązuje do podobnych promocji stosowanych przez operatorów telekomunikacyjnych. Wprowadzając nowy pakiet mamy na celu jeszcze większe uelastycznienie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb klientów – mówi Mariusz Groszek, dyrektor Vel.pl
Oferta jest kierowana zarówno do tych, którzy notują większość ruchu w weekendy – na przykład do serwisów rozrywkowych, hobbystycznych czy forów dyskusyjnych, jak i do tych, którzy korzyści z działania swojej strony odnoszą przede wszystkim w tygodniu i chcą płacić tylko wtedy gdy sami zarabiają.
– Większość naszych użytkowników prowadzi bardzo rozbudowane i popularne serwisy internetowe. Popularne, czyli odwiedzane przez bardzo wielu internautów, generujące więc dość poważny ruch. Pakiet 'Darmowe weekendy’ wyszedł właśnie naprzeciw ich potrzebom. Ze względu na swoją szczególną konstrukcję, pozwala na znaczne oszczędności właścicielom witryn o krańcowo odmiennych tygodniowych rozkładach odwiedzin. Pakiet ten jest atrakcyjną propozycją zarówno dla operatorów serwisów oglądanych intensywnie w dni robocze – właściciele witryn nie płacą bowiem wtedy za weekendy, jak i dla właścicieli witryn szczególnie intensywnie oglądanych w czasie weekendu – dodaje Mariusz Groszek.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.