Serwis Vel.pl, specjalizujący się w projektach e-commerce dla małych i średnich przedsiębiorstw wprowadza nowy pakiet hostingowy. Od dzisiaj już nie tylko u operatorów telekomunikacyjnych można zupełnie za darmo korzystać z usług w każdą sobotę i niedzielę. Możliwość taką daje nowy pakiet ’Darmowe weekendy’ wprowadzony przez Vel.pl, w którym klienci nie płacą za ruch generowany przez weekend. Dzięki 'Darmowym weekendom’ klienci firmy otrzymują za darmo dodatkowo nawet kilkudziesiąt procent generowanego dotychczas ruchu.
Firma Vel.pl świadczy usługi hostingowe od maja 2003 roku. Od samego początku stara się jak najlepiej dopasować je do potrzeb swoich klientów. 'Darmowe weekendy’ to kolejna nowatorska usługa po 'Kontach na miarę’ i bezpłatnym udostępnianiu domen (między innymi One.pl).
– 'Darmowe weekendy’ to zupełna nowość na polskim rynku hostingowym. Nie ukrywam, że nasza oferta nawiązuje do podobnych promocji stosowanych przez operatorów telekomunikacyjnych. Wprowadzając nowy pakiet mamy na celu jeszcze większe uelastycznienie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb klientów – mówi Mariusz Groszek, dyrektor Vel.pl
Oferta jest kierowana zarówno do tych, którzy notują większość ruchu w weekendy – na przykład do serwisów rozrywkowych, hobbystycznych czy forów dyskusyjnych, jak i do tych, którzy korzyści z działania swojej strony odnoszą przede wszystkim w tygodniu i chcą płacić tylko wtedy gdy sami zarabiają.
– Większość naszych użytkowników prowadzi bardzo rozbudowane i popularne serwisy internetowe. Popularne, czyli odwiedzane przez bardzo wielu internautów, generujące więc dość poważny ruch. Pakiet 'Darmowe weekendy’ wyszedł właśnie naprzeciw ich potrzebom. Ze względu na swoją szczególną konstrukcję, pozwala na znaczne oszczędności właścicielom witryn o krańcowo odmiennych tygodniowych rozkładach odwiedzin. Pakiet ten jest atrakcyjną propozycją zarówno dla operatorów serwisów oglądanych intensywnie w dni robocze – właściciele witryn nie płacą bowiem wtedy za weekendy, jak i dla właścicieli witryn szczególnie intensywnie oglądanych w czasie weekendu – dodaje Mariusz Groszek.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.