DCS Computer Consultants Group, specjalizująca się m.in. w tworzeniu zaawansowanych aplikacji wykorzystujących platformy Microsoft, wygrała przetarg na realizację hurtowni danych dla towarzystw ubezpieczeniowych FIAT Ubezpieczenia Życiowe S.A. i FIAT Ubezpieczenia Majątkowe S.A. Jest to kolejny duży projekt realizowany dla FIAT Ubezpieczenia. Wcześniej, w oparciu o koncepcję i wytyczne FIAT Ubezpieczenia, DCS zbudował dla tej firmy oparty na technologiach internetowych Centralny System Obsługi Ubezpieczeń (CSOU) umożliwiający agentom sprzedaż i obsługę polis ubezpieczeniowych online.
„Dotychczasowa współpraca z DCS nad realizacją CSOU przebiegała bez zastrzeżeń. W relacjach z FIAT Ubezpieczenia DCS potwierdził swój profesjonalizm w zakresie realizacji złożonych rozwiązań bazodanowych” – powiedział Tomasz Wilczek, dyrektor Działu Informatyki w obydwu towarzystwach FIAT Ubezpieczenia.
Zgodnie z założeniami procesu informatyzacji towarzystw FIAT Ubezpieczenia – w ramach zawartych umów DCS opracuje i wdroży hurtownie danych, które umożliwią kompleksową analizę informacji przechowywanych w Centralnym Systemie Obsługi Ubezpieczeń.
Wszystkie prace związane z realizacją tych hurtowni danych ukończone mają zostać przed końcem 2003 r.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.