Dealavo notuje dalszy wzrost sprzedaży i planuje ekspansję

Dealavo, spółka dostarczająca rozwiązanie do monitorowania cen, w 2015 roku zanotowała sześciokrotny wzrost przychodów. Spółka szacuje, że wzrost w 2016 roku może być czterokrotny. Zarząd Dealavo planuje także znacznie zwiększyć zatrudnienie oraz rozwinąć działalność w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

Dealavo należy do grupy CodiLime i zostało założone kilka lat temu przez informatyków wcześniej zatrudnionych m.in. w Facebooku czy Google. Opracowali oni narzędzie wykorzystujące mechanizmy uczenia maszynowego i fuzzy matching czyli algorytmu umożliwiającego automatyczne znalezienie i dopasowanie produktów pomimo różnić w ich nazwach, opisach czy kodach.

dealavoAlgorytmy sugerują w którym przypadku ceny produktu są zaniżone w stosunku do konkurencji, a w którym wystarczy je tylko nieznacznie zmodyfikować aby przejąć pozycję cenowego lidera. Uzyskanie tych samych informacji bez posiłkowania się technologią byłoby praktycznie niemożliwe. Co z tego, że zatrudnilibyśmy zespół analityków, skoro nie byliby oni w stanie dostarczać informacji w czasie rzeczywistym? Ceny w Internecie przecież nieustannie się zmieniają – wyjaśnił Jakub Kot, CEO Dealavo.

Wśród klientów Dealavo znajdują się m.in. Samsung, Acer, Epson, Geberit czy Remington. Od początku tego roku do grona klientów dołączył m.in.: Karcher, ABC Data, DeLonghi, Ceramika Paradyż czy Decathlon.

Wpisy promowane

  • Na czym polega obsługa kadrowo-płacowa?
    Pracownicy będący podstawą każdego biznesu, wymagają umiejętnego i sprawnego zarządzania. Bez tego żaden pracodawca nie będzie w stanie zapewnić swojemu ...
  • Nadzór nad pracownikami terenowymi w firmie
    Kontrola pracy w terenie ma korzystny wpływ na efektywność podejmowanych działań. Dzięki nadzorowi przedsiębiorstwa mogą skuteczniej wykrywać ewentualne nieprawidłowości oraz ...

Wydarzenia

IT w Ubezpieczeniach
09.12.2021
Pytech Summit 2021
09.12.2021
Kongres Bezpieczeństwa Sieci
16.12.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry