Dealerzy Porsche kupują w czasie rzeczywistym

Producent samochodów sportowych Porsche AG wykorzysta funkcje planowania i optymalizacji dostaw rozwiązania mySAP Supply Chain Management (mySAP SCM). Przyspieszy w ten sposób dystrybucję części zamiennych i akcesoriów w europejskiej sieci dealerów Porsche. Rozwiązanie to usprawni obsługę klientów firmy oraz spowoduje zacieśnienie z nimi współpracy.

Porsche – korzystając z mySAP SCM – scentralizuje planowanie dostaw części zamiennych. Aplikacja ta pozwoli bowiem na automatyczne i równoległe obsługiwanie zapytań o części oraz akcesoria, skierowane jednocześnie przez kilku dealerów. Partnerzy biznesowi Porsche będą mogli przeprowadzać transakcje bezpośrednio w systemie SAP. Wirtualny magazyn umożliwi pracownikom i partnerom firmy uzyskiwanie informacji o tym, które części zamienne oraz akcesoria są dostępne i gdzie znajdują się w łańcuchu dostaw.

Wykorzystując dane z sieci dealerów w czasie rzeczywistym będzie można przygotowywać plany dla centralnego magazynu części. W efekcie będą one szybciej docierać do magazynów dystrybutorów. Umożliwi to obniżenie u nich poziomu zapasów. Zarówno centralny magazyn części Porsche w Ludwigsburgu, jak i niemiecka sieć dealerów firmy są podłączone do obsługujących przedsiębiorstwo systemów firmy SAP: finansowo-księgowego, kontrolingu i zaopatrzenia. Do tych systemów mają również dostęp europejskie centra importowe firmy. Porsche zakłada, że do 2004 r. wszyscy importerzy i dealerzy firmy na świecie będą korzystać z systemu SAP.

Porsche jest pilotażowym klientem SAP, korzystającym z mySAP SCM do planowania i optymalizacji dostaw. Proces migracji z heterogenicznego oprogramowania firmy na zintegrowaną infrastrukturę SAP trwa od 1997 r. Restrukturyzacja usług zaopatrzenia w części zamienne jest największym z realizowanych do tej pory projektów związanych z wdrożeniem systemu SAP.

http://www.sap.com/poland

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top