Producent samochodów sportowych Porsche AG wykorzysta funkcje planowania i optymalizacji dostaw rozwiązania mySAP Supply Chain Management (mySAP SCM). Przyspieszy w ten sposób dystrybucję części zamiennych i akcesoriów w europejskiej sieci dealerów Porsche. Rozwiązanie to usprawni obsługę klientów firmy oraz spowoduje zacieśnienie z nimi współpracy.
Porsche – korzystając z mySAP SCM – scentralizuje planowanie dostaw części zamiennych. Aplikacja ta pozwoli bowiem na automatyczne i równoległe obsługiwanie zapytań o części oraz akcesoria, skierowane jednocześnie przez kilku dealerów. Partnerzy biznesowi Porsche będą mogli przeprowadzać transakcje bezpośrednio w systemie SAP. Wirtualny magazyn umożliwi pracownikom i partnerom firmy uzyskiwanie informacji o tym, które części zamienne oraz akcesoria są dostępne i gdzie znajdują się w łańcuchu dostaw.
Wykorzystując dane z sieci dealerów w czasie rzeczywistym będzie można przygotowywać plany dla centralnego magazynu części. W efekcie będą one szybciej docierać do magazynów dystrybutorów. Umożliwi to obniżenie u nich poziomu zapasów. Zarówno centralny magazyn części Porsche w Ludwigsburgu, jak i niemiecka sieć dealerów firmy są podłączone do obsługujących przedsiębiorstwo systemów firmy SAP: finansowo-księgowego, kontrolingu i zaopatrzenia. Do tych systemów mają również dostęp europejskie centra importowe firmy. Porsche zakłada, że do 2004 r. wszyscy importerzy i dealerzy firmy na świecie będą korzystać z systemu SAP.
Porsche jest pilotażowym klientem SAP, korzystającym z mySAP SCM do planowania i optymalizacji dostaw. Proces migracji z heterogenicznego oprogramowania firmy na zintegrowaną infrastrukturę SAP trwa od 1997 r. Restrukturyzacja usług zaopatrzenia w części zamienne jest największym z realizowanych do tej pory projektów związanych z wdrożeniem systemu SAP.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.