Deli2, spółka z rynku delikatesów premium, jeszcze w tym kwartale rozpocznie kampanię typu crowdinvesting. Emisja realizowana będzie przy współpracy z platformą Beesfund. Celem emisji akcji jest pozyskanie kapitału na dalszy rozwój marki. Docelowo spółka zależna notowanego na GPW Tower Investments ma w planach debiut na NewConnect.
Crowdinvesting dziś, giełda jutro
W krótkim czasie stworzyliśmy biznes oparty na łączeniu topowych dostawców z odbiorcami ceniącymi jakość za pomocą nowoczesnych i szybko skalowalnych technologii. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Rozwój skali biznesu Deli2 jest zgodny z naszymi oczekiwaniami, a kompleksowa oferta stała się wielką przewagą konkurencyjną na tle innych e-sklepów w Polsce – mówi Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2. Celem planowanej emisji akcji Deli2 jest dalszy dynamiczny rozwój biznesu i utrzymanie pozycji lidera na polskim rynku delikatesów luksusowych. Kampanię crowdinvestingową rozpoczniemy lada dzień. Następnym krokiem milowym w historii naszej spółki będzie debiut na NewConnect, planujemy go na przełom 2023/2024 – dodaje Bartosz Kazimierczuk.
Crowdinvesting wspierać będzie platforma Beesfund.
Szersza działalność, nowe sklepy
Sklep online deli2.pl powstał w grudniu 2020 roku, w odpowiedzi na sytuację pandemiczną, jak i wzrost zainteresowania luksusowymi produktami spożywczymi na polskim rynku. Obecnie marka łączy 10 tys. produktów od ponad 30 marek. Kompletne zamówienie trafia do klientów w ciągu 24h. Platforma zyskała już prawie milion odsłon, co przełożyło się na ok. 300 tys. unikalnych użytkowników.
Środki na rozwój i realizację bieżących procesów marki Deli2 pochodzą z emisji prywatnej spółki. W czerwcu 2021 roku firma pozyskała od inwestorów 1 mln zł. Kapitał posłużył spółce m.in. w dotarciu do nowej aglomeracji (Łódź) oraz uruchomieniu opcji wysyłkowej na terenie całej Polski. Deli2 to spółka zależna notowej na Głównym Rynku GPW w Warszawie spółki Tower Investments.
Mimo stosunkowo niedawnego debiutu na polskim rynku e-grocery, Deli2 już od kilku miesięcy obecne jest ze swoimi produktami online w całym kraju, a także w punkcie stacjonarnym w Centrum Warszawy. W lokalu przy Wilczej 3 można znaleźć kilkaset produktów. Oferta dotyczy zarówno kuchni polskiej, regionalnej, jak i smakołyków z różnych zakątków świata. W ofercie dostępne są także dania restauracyjne Kuchni Gessler, czy L’ARC Varsovie – mówi Bartosz Kazimierczuk. – W planach na ten rok mamy dalszą ekspansję geograficzną ze sklepami stacjonarnymi Deli2 oraz rozwój funkcjonalności platformy sklepowej. Celujemy m.in. w rynek wrocławski. Do przełomu lat 2023/2024 chcemy dotrzeć do 10 mln klientów – dodaje.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.