Destylator.pl – nowe narzędzie komunikacyjne

Opublikowano: 10 lipca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W lipcu 2007 wydawnictwo VFP Communications Ltd. Sp. z o.o. wprowadziło na rynek nowy produkt: Destylator.pl. Jest to rozbudowane narzędzie, którego zadaniem jest przygotowanie sprzedawców do spotkania biznesowego.
Produkt jest również bardzo użyteczny dla firm z branży HR. Zawiera imiona i nazwiska oraz informacje o osobach pracujących na kluczowych stanowiskach związanych z mediami, reklamą, PR, marketingiem i sprzedażą. Zapewnia dotarcie do informacji o ponad 25 000 firm, które działają w sferze mediowo-marketingowej w Polsce. Na Destylator składają się bieżące dane dotyczące firm, marek i ludzi, a także bogate archiwum sięgające roku 1999.

Wśród działów Destylatora znajdują się:
1. Ludzie
W dziale znajduje się ponad 23 000 osób. Sekcja zawiera kontakty oraz informacje zarówno o prezesach, jak i osobach zarządzających najważniejszymi firmami. Wynikiem wyszukiwania są także dane, na podstawie których można prześledzić ścieżkę kariery oraz aktywność zawodową danej osoby.

2. Firmy
Alfabetyczny indeks ponad 25 000 firm. Wynikiem wyszukiwania są dane ogólne o firmie oraz informacje na jej temat pochodzące z tygodnika „Media & Marketing Polska” i „Dziennego Serwisu MMP”.

3. Marki
Dział zawiera blisko 11 000 marek. W wyniku wyszukiwania otrzymuje się informacje, na podstawie których można wręcz prześledzić historię marki.

4. Katalog
Obszerna baza zawierająca firmy z podziałem na rodzaj ich działalności. Narzędzie niezbędne przy poszukiwaniu dostawców usług reklamowo-marketingowych. Znajdują się w nim także rozbudowane dane o poszczególnych mediach wsparte informacjami na ich temat pochodzącymi z tygodnika „Media & Marketing Polska” oraz „Dziennego Serwisu MMP”.

Serwis jest serwisem płatnym z możliwością bezpłatnego przetestowania przez tydzień.

Sylwester KozakDestylator.pl – nowe narzędzie komunikacyjne

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.