W lipcu 2007 wydawnictwo VFP Communications Ltd. Sp. z o.o. wprowadziło na rynek nowy produkt: Destylator.pl. Jest to rozbudowane narzędzie, którego zadaniem jest przygotowanie sprzedawców do spotkania biznesowego.
Produkt jest również bardzo użyteczny dla firm z branży HR. Zawiera imiona i nazwiska oraz informacje o osobach pracujących na kluczowych stanowiskach związanych z mediami, reklamą, PR, marketingiem i sprzedażą. Zapewnia dotarcie do informacji o ponad 25 000 firm, które działają w sferze mediowo-marketingowej w Polsce. Na Destylator składają się bieżące dane dotyczące firm, marek i ludzi, a także bogate archiwum sięgające roku 1999.
Wśród działów Destylatora znajdują się:
1. Ludzie
W dziale znajduje się ponad 23 000 osób. Sekcja zawiera kontakty oraz informacje zarówno o prezesach, jak i osobach zarządzających najważniejszymi firmami. Wynikiem wyszukiwania są także dane, na podstawie których można prześledzić ścieżkę kariery oraz aktywność zawodową danej osoby.
2. Firmy
Alfabetyczny indeks ponad 25 000 firm. Wynikiem wyszukiwania są dane ogólne o firmie oraz informacje na jej temat pochodzące z tygodnika „Media & Marketing Polska” i „Dziennego Serwisu MMP”.
3. Marki
Dział zawiera blisko 11 000 marek. W wyniku wyszukiwania otrzymuje się informacje, na podstawie których można wręcz prześledzić historię marki.
4. Katalog
Obszerna baza zawierająca firmy z podziałem na rodzaj ich działalności. Narzędzie niezbędne przy poszukiwaniu dostawców usług reklamowo-marketingowych. Znajdują się w nim także rozbudowane dane o poszczególnych mediach wsparte informacjami na ich temat pochodzącymi z tygodnika „Media & Marketing Polska” oraz „Dziennego Serwisu MMP”.
Serwis jest serwisem płatnym z możliwością bezpłatnego przetestowania przez tydzień.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.