W lipcu 2007 wydawnictwo VFP Communications Ltd. Sp. z o.o. wprowadziło na rynek nowy produkt: Destylator.pl. Jest to rozbudowane narzędzie, którego zadaniem jest przygotowanie sprzedawców do spotkania biznesowego.
Produkt jest również bardzo użyteczny dla firm z branży HR. Zawiera imiona i nazwiska oraz informacje o osobach pracujących na kluczowych stanowiskach związanych z mediami, reklamą, PR, marketingiem i sprzedażą. Zapewnia dotarcie do informacji o ponad 25 000 firm, które działają w sferze mediowo-marketingowej w Polsce. Na Destylator składają się bieżące dane dotyczące firm, marek i ludzi, a także bogate archiwum sięgające roku 1999.
Wśród działów Destylatora znajdują się:
1. Ludzie
W dziale znajduje się ponad 23 000 osób. Sekcja zawiera kontakty oraz informacje zarówno o prezesach, jak i osobach zarządzających najważniejszymi firmami. Wynikiem wyszukiwania są także dane, na podstawie których można prześledzić ścieżkę kariery oraz aktywność zawodową danej osoby.
2. Firmy
Alfabetyczny indeks ponad 25 000 firm. Wynikiem wyszukiwania są dane ogólne o firmie oraz informacje na jej temat pochodzące z tygodnika „Media & Marketing Polska” i „Dziennego Serwisu MMP”.
3. Marki
Dział zawiera blisko 11 000 marek. W wyniku wyszukiwania otrzymuje się informacje, na podstawie których można wręcz prześledzić historię marki.
4. Katalog
Obszerna baza zawierająca firmy z podziałem na rodzaj ich działalności. Narzędzie niezbędne przy poszukiwaniu dostawców usług reklamowo-marketingowych. Znajdują się w nim także rozbudowane dane o poszczególnych mediach wsparte informacjami na ich temat pochodzącymi z tygodnika „Media & Marketing Polska” oraz „Dziennego Serwisu MMP”.
Serwis jest serwisem płatnym z możliwością bezpłatnego przetestowania przez tydzień.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.