W lipcu 2007 wydawnictwo VFP Communications Ltd. Sp. z o.o. wprowadziło na rynek nowy produkt: Destylator.pl. Jest to rozbudowane narzędzie, którego zadaniem jest przygotowanie sprzedawców do spotkania biznesowego.
Produkt jest również bardzo użyteczny dla firm z branży HR. Zawiera imiona i nazwiska oraz informacje o osobach pracujących na kluczowych stanowiskach związanych z mediami, reklamą, PR, marketingiem i sprzedażą. Zapewnia dotarcie do informacji o ponad 25 000 firm, które działają w sferze mediowo-marketingowej w Polsce. Na Destylator składają się bieżące dane dotyczące firm, marek i ludzi, a także bogate archiwum sięgające roku 1999.
Wśród działów Destylatora znajdują się:
1. Ludzie
W dziale znajduje się ponad 23 000 osób. Sekcja zawiera kontakty oraz informacje zarówno o prezesach, jak i osobach zarządzających najważniejszymi firmami. Wynikiem wyszukiwania są także dane, na podstawie których można prześledzić ścieżkę kariery oraz aktywność zawodową danej osoby.
2. Firmy
Alfabetyczny indeks ponad 25 000 firm. Wynikiem wyszukiwania są dane ogólne o firmie oraz informacje na jej temat pochodzące z tygodnika „Media & Marketing Polska” i „Dziennego Serwisu MMP”.
3. Marki
Dział zawiera blisko 11 000 marek. W wyniku wyszukiwania otrzymuje się informacje, na podstawie których można wręcz prześledzić historię marki.
4. Katalog
Obszerna baza zawierająca firmy z podziałem na rodzaj ich działalności. Narzędzie niezbędne przy poszukiwaniu dostawców usług reklamowo-marketingowych. Znajdują się w nim także rozbudowane dane o poszczególnych mediach wsparte informacjami na ich temat pochodzącymi z tygodnika „Media & Marketing Polska” oraz „Dziennego Serwisu MMP”.
Serwis jest serwisem płatnym z możliwością bezpłatnego przetestowania przez tydzień.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.