Podczas czerwcowych pilotażowych testów telewizji interaktywnej, która już jesienią br. wejdzie w skład potrójnej usługi DIALOG media®, kilkadziesiąt osób swobodnie korzystało ze sprzętu i dostępnych programów TV. Uwagi na temat usługi Triple Play zapisywali w dzienniczkach testu.
„Wnioski z tej części testów należy uznać za bardzo zachęcające. Zdecydowana większość osób przyjęła pilotażową wersję DIALOG media® jako istotną nowość w usługach telekomunikacyjnych” – mówi Grzegorz Mach, członek zarządu Telefonii Dialog.
Oczekiwania większości uczestników pilotażu okazały się nastawione na wyższą od standardowej jakość usługi, zarówno w zakresie zawartości programowej nowej telewizji, jak i jakości obrazu oraz dźwięku. Stanowi to poważne wyzwanie dla oferującej usługę Telefonii Dialog i spółki Avista Media odpowiadającej za technologiczną stronę usługi i zarządzanie platformą multimedialną. Dostawcą platformy jest Nokia Siemens Network. To czwarte wdrożenie tego systemu na świecie. Aktualnie korzystają z niego użytkownicy największych operatorów telekomunikacyjnych w Belgii (Belgacom), Holandii (ADC) i Słowacji.
Testy objęły przede wszystkim technologię: instalację, użytkowanie, dostępne funkcjonalności, jakość obrazu. Ich celem było sprawdzenie, czy usługa jest intuicyjna, łatwa w obsłudze i o odpowiedniej jakości. W czasie testów użytkownicy mieli do dyspozycji tylko kilka kanałów telewizyjnych i kilkanaście pozycji w bibliotece filmów. Jesienią w wersji komercyjnej usługi kanałów będzie kilkadziesiąt, a filmów – w pierwszym etapie – kilkaset.
„Przeprowadzony pilotaż dostarczył nam wiele informacji dotyczących preferencji polskich użytkowników usługi. To do ich potrzeb będziemy w najbliższych tygodniach dostosowywać system i zastosowane w nim rozwiązania” – mówi Grzegorz Mach, członek zarządu Telefonii Dialog.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.