Telefonia Dialog aktywnie wspiera XI Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy uruchamiając Specjalną Linię Charytatywna dla swoich abonentów i użytkowników budek telefonicznych oraz organizując w Biurach Obsługi Klienta punkty wsparcie woluntariuszy.
W okresie 5 – 12 stycznia 2003 roku, tydzień przed i tydzień po XI Finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, działać będzie Specjalna Linia Charytatywna. Numer 0 708 108 108 dostępny będzie dla wszystkich abonentów Dialogu oraz użytkowników budek telefonicznych. Całkowity dochód z Linii Charytatywnej zostanie przekazany dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Koszt jednego połączenia wynosi 2 zł brutto (ze względu na objęcie usługi podatkiem VAT Orkiestra otrzyma 1,64 zł z każdego połączenia). Akcją objęta będzie cała sieć Dialogu – abonenci Dialogu (362 tysiące) będą mogli wesprzeć Orkiestrę dzwoniąc z własnego domowego telefonu, zaś abonenci innych sieci korzystając z 1742 budek telefonicznych. Wszystkie budki będą specjalnie oznakowane, z możliwością szybkiego skróconego wybierania numeru Specjalnej Linii Charytatywnej za pomocą jednego klawisza.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.