Telefonia DIALOG nabyła od Sovereign Capital S.A. pakiet 90% akcji spółki Vivid.pl prowadzącej sklep internetowy. Łączna wartość transakcji nabycia aktywów wynosi 2,15 mln złotych i została zrealizowana w całości ze środków własnych Telefonii Dialog SA.
Decyzja o nabyciu Vivid pl S.A. jest konsekwencją przyjętej przez operatora strategii zakładającej rozszerzenie oferty produktowej na dynamicznie rozwijającym się rynku e-commerce. Inwestycja wpisuje się w naturalny proces konwergencji, coraz bardziej widoczny na rynku teleinformatycznym. Tradycyjna telefonia to za mało dla współczesnego klienta – oczekuje on od swojego dostawcy szerokiej oferty, od medium po sprzęt do jego wykorzystania; słowem jak najszerszy pakiet w jednym rachunku. Abonent staje się po prostu klientem.
„A więc trochę tak jak w naszej misji: zaczęliśmy od telefonii, ale przecież dialog jest nieograniczony. Inwestycja w renomowany sklep internetowy to jeden ze sposób docierania do potencjalnych klientów” – mówi Sławomir Szych, prezes zarządu Telefonii Dialog. „Popularność tej formy zakupów dynamicznie rośnie, również w naszym kraju. Jest prosta, szybka, wygodna, a przede wszystkim spełnia wszystkie normy bezpieczeństwa. Jestem przekonany, że udostępnienie w jednym miejscu szerokiej oferty usług teleinformatycznych z możliwością zakupu niezbędnego sprzętu, a wszystko obudowane systemem rabatów i promocji, spotka się z zainteresowaniem klientów” – dodaje prezes Szych.
Zakup zorganizowanego przedsiębiorstwa – ze sprawdzonym know-how, uznaną marką, renomowaną pozycją rynkową, wypracowanymi kanałami dostaw i dystrybucji – pozwala szybko i praktycznie bez ryzyka zaistnieć w nowym obszarze, wykorzystując go zarówno jako nowy kanał sprzedaży i kontaktu z klientem, jak i jako poszerzenie i uatrakcyjnienie dotychczasowego zakresu usług.
Trwają prace związane z opracowaniem szczegółów komercyjnej oferty. Uzupełnienie asortymentu sklepu Vivid.pl usługami Dialogu powinno nastąpić jeszcze w tym roku.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.