„Rezygnacja z usług Telekomunikacji Polskiej była możliwa dzięki zniesieniu jej monopolu na mocy ustawy Prawo Telekomunikacyjne” – mówi Katarzyna Muszkat, prezes zarządu Telefonii Dialog. W obszarze terminowania (zakańczania) ruchu za granicą Dialog współpracuje z kilkoma operatorami – trwają rozmowy z kolejnymi. Abonenci Dialogu nie odczuwają zmiany sposobu realizowania połączeń międzynarodowych przez Dialog – sposób wybierania numeru (bez prefiksu) oraz ceny połączeń nie uległy zmianie.
„Usamodzielnienie się Dialogu w tym obszarze usług pozwoli na zbudowanie oferty taryfowej niezależnej od TP SA, o wysokich standardach jakościowych, elastycznej, dostosowanej do potrzeb naszych klientów” – dodaje prezes zarządu.
Na razie z usług Dialogu mogą korzystać tylko jego klienci. Trwają prace nad ofertą usług międzynarodowych dla innych abonentów krajowych oraz terminowania ruchu z zagranicy do kraju.
Od 15 listopada 2001 roku abonenci Dialogu mogą korzystać z usługi Oszczędnych Rozmów Internetowych realizowanych w oparciu o technologię VoIP, płacąc za połączenia międzynarodowe nawet do 45 procent mniej. Aby prowadzić Oszczędne Rozmowy Internetowe nie trzeba podpisywać osobnej umowy,a do uzyskania połączenia wystarczy zwykły telefon. Decyzję o skorzystaniu z usługi abonent podejmuje każdorazowo przed każdym połączeniem poprzez wybranie prefiksu 00.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.