Digg, popularny serwis, w którym użytkownicy mogą gromadzić, dzielić się i oceniać linki do interesujących treści, ogłosił, że w w ciągu kilku najbliższych dni rozpocznie testowanie własnej platformy reklamowej. Digg Ads ma być innowacyjnym produktem, który chce nakłonić korzystające z serwisu osoby do oceniania, które reklamy są według nich najlepsze.
Pierwsze zapowiedzi platformy pojawiły się w czerwcu (warto dodać, że komentarze do tej informacji były całkiem pozytywne). Dziś firma ogłasza, że produkt jest na ukończeniu i nadchodzi faza testów. Digg Ads dostępne będą na początku dla ograniczonej liczby użytkowników. Szersze udostępnienie jest kwestią kilku najbliższych miesięcy.
Jak to będzie działać? Im więcej pozytywnych głosów użytkowników zbierze dana reklama, ty mniej reklamodawca za nią zapłaci. I analogicznie: im więcej razy zostanie oceniona negatywnie – tym więcej będzie kosztować. Ma to motywować potencjalnych klientów do tworzenia takich przekazów, które spodobają się korzystającym z Digg’a.
Sukces tego systemu zależy od waszego udziału i informacji zwrotnej, co pomoże reklamodawcom tworzyć najlepsze możliwe przekazy dla społeczności Digg. Naszym celem jest zachęcenie reklamodawców do tworzenia treści równie fascynujących co oryginalne historie dostępne w serwisie oraz umożliwienie wam sprawowania kontroli nad tym, które reklamy chcecie oglądać w Digg – napisał Mike Maser, dyrektor serwisu odpowiedzialny za jego rozwój.
Trudno jednoznacznie napisać, jak Digg Ads będzie sprawował się w praktyce. Może być bowiem tak, że po zobaczeniu jakieś reklamy użytkownicy masowo zaczną oceniać negatywnie. Niemniej jednak wydaje się to być naprawdę ciekawe narzędzie dla promowania własnej marki, ogłaszania zniżek, wyprzedaży itd. O ile oczywiście marketerzy wykażą się pomysłowością. Jeśli nie – społeczność Digg ukaże ich surowo.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!