Jedna z dużych korporacji chce kupić serwis społecznościowy Digg. Oferuje za niego 300 do 400 milionów dolarów – napisał news.com.
Jednocześnie serwis dodał, że wśród zainteresowanych transakcją nie ma takich pierwszoligowych graczy rynku IT jak Microsoft, Google czy Yahoo. Oferta na pewno nie pochodzi także od kontrolowanej przez amerykańskiego miliardera Ruperta Murdocha News Corporation (w Polsce ma udziały w Telewizji Puls).
Jeden z autorów popularnego bloga technologicznego Valleywag zasugerował, że ofertę kupna złożyła New York Times Company lub Washington Post Company (firmy te kontrolują największe tytuły prasowe na Wschodnim Wybrzeżu USA). Dotychczas to właśnie koncerny medialne, a nie technologiczne były najbardziej zainteresowane przejmowaniem serwisów web 2.0. Świeżym przykładem tego trendu jest ogłoszony kilka dni temu zakup strony Clipmarks przez Forbes.
Dziennikarka news.com rozmawiała z prezesem zarządu Digga Jayem Adelsonem. Nie chciał on komentować doniesień o ewentualnym przejęciu jego firmy. Stwierdził jedynie, że chciałby, aby spółka rozwinęła silniejszą obecność na Wschodnim Wybrzeżu. Adelson jest z pochodzenia nowojorczykiem. Można więc przypuszczać, że to właśnie wydawca „New York Timesa” stoi za ofertą kupna Digga.
źródło: news.com, valleywag.com
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.