Digital Avenue notowana na warszawskiej giełdzie grupa kapitałowa skupiająca spółki internetowe działające w sektorach: lifestyle i rozrywka przejęła serwis społecznościowy jakja.pl.
Jakja.pl to miejsce spotkań użytkowników poszukujących w Internecie osób podobnych do siebie. Zarejestrowani użytkownicy mogą rozwiązywać testy psychologiczne, których wyniki pozwalają im znaleźć osoby podobne do nich, nowych przyjaciół, a nawet poznać swoją drugą połowę.
Akwizycja portalu jakja.pl wpisuje się w strategię firmy polegającą na rozwijaniu portfolio mediów internetowych w kategorii lifestyle i rozrywka. Tylko dzięki tej transakcji Spółka szacuje, że jej zysk EBITDA w 2011 zwiększy się o ponad 100 tysięcy złotych. Na ten rok DA ma w planach kolejne przejęcia komplementarnych aktywów.
Dzięki synergi z innymi serwisami internetowymi z portfolio Digital Avenue użytkownicy jakja.pl będą mieli m.in. bieżący dostęp do treści zamieszczanych w magazynie lifestylowym Styl.fm oraz aplikacji fotograficznych dostępnych w portalu Fotosik.pl. Wartością dla użytkowniczek Styl.fm będzie także możliwość poznawania nowych znajomych, łatwego kontaktowania się z obecnymi.
Transakcja ma pozwolić Digital Avenue na pozyskanie większej liczby użytkowników oraz poszerzenie portfolio reklamodawców obydwu portali. Będzie stanowić także wzmocnienie segmentu przychodów spółki jakim są abonamenty płacone przez Internautów.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.