Digital Avenue notowana na warszawskiej giełdzie grupa kapitałowa skupiająca spółki internetowe działające w sektorach: lifestyle i rozrywka przejęła serwis społecznościowy jakja.pl.
Jakja.pl to miejsce spotkań użytkowników poszukujących w Internecie osób podobnych do siebie. Zarejestrowani użytkownicy mogą rozwiązywać testy psychologiczne, których wyniki pozwalają im znaleźć osoby podobne do nich, nowych przyjaciół, a nawet poznać swoją drugą połowę.
Akwizycja portalu jakja.pl wpisuje się w strategię firmy polegającą na rozwijaniu portfolio mediów internetowych w kategorii lifestyle i rozrywka. Tylko dzięki tej transakcji Spółka szacuje, że jej zysk EBITDA w 2011 zwiększy się o ponad 100 tysięcy złotych. Na ten rok DA ma w planach kolejne przejęcia komplementarnych aktywów.
Dzięki synergi z innymi serwisami internetowymi z portfolio Digital Avenue użytkownicy jakja.pl będą mieli m.in. bieżący dostęp do treści zamieszczanych w magazynie lifestylowym Styl.fm oraz aplikacji fotograficznych dostępnych w portalu Fotosik.pl. Wartością dla użytkowniczek Styl.fm będzie także możliwość poznawania nowych znajomych, łatwego kontaktowania się z obecnymi.
Transakcja ma pozwolić Digital Avenue na pozyskanie większej liczby użytkowników oraz poszerzenie portfolio reklamodawców obydwu portali. Będzie stanowić także wzmocnienie segmentu przychodów spółki jakim są abonamenty płacone przez Internautów.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!