Rozpoczęła się rekrutacja na kolejny sezon szkoły tworzenia gier – Digital Frontier. Gamedevu uczyć mają przedstawiciele najważniejszych polskich firm z branży gier.
Digital Frontier jest płatnym, dziewięciomiesięcznym kursem weekendowym odbywającym się w Warszawie, skierowanym do osób, które chcą pracować w branży gier komputerowych albo założyć własną firmę i tworzyć swoje gry. Na kursie słuchacze poznają między innymi takie zagadnienia jak historia gier, prowadzenie projektu, promocja i sprzedaż, finansowanie, tworzenie poziomów, dźwięku i grafiki.
Wyróżnikiem projektu ma być udział najlepszych w Polsce ludzi z branży gamedevu, reprezentantów takich firm, jak CDP Red, Techland, Vivid Games, One-2-Tribe, Ars Thanea Games. Nowością w tym sezonie jest zaś rejestracja kursów na wideo – jeśli ktoś nie będzie mógł pojawić się na danym wykładzie osobiście, będzie mógł obejrzeć go później online.
Opłata za miesiąc kursu (dwa weekendowe spotkania po osiem godzin każde) to 650 zł netto. Przy płatności za całość kursu obowiązuje zniżka 15 proc.
Więcej informacji znaleźć można na stronie digitalfrontier.pl.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.