digital One prowadzi kolejne działania internetowe dla Pepsi Cola General Bottlers. Jest twórcą nowej, okolicznościowej witryny piłkarskiej Pepsi http://futbol.pepsi.pl oraz konsultantem nadzorującym wdrożenie i prowadzenie węgierskiej promocji Mirindy w Internecie http://www.mirinda.hu.
digital One nadzoruje realizację internetowego projektu węgierskiego wykorzystującego w pełni autorską, interaktywną grę fabularną, stworzoną w ubiegłym roku przez agencję na potrzeby łączonej promocji Mirinda – Pokemon w Polsce. Współpracując z Central European Group, prowadzącą działania marketingowe Pepsi w regionie Europy środkowo – wschodniej, digital One sprawuje merytoryczno – koncepcyjną opiekę nad wdrożeniem w węgierskiej części Internetu „Pomarańczowej Odysei” – promocyjnego pomysłu digital One, wykorzystanego w połowie 2001 r. na rzecz polskiej kampanii reklamowej Pokemon – Mirinda.
Start węgierskiego projektu internetowego oraz początek tamtejszej promocji przypadł na pierwszy tydzień maja br. Jego kluczowe elementy to zaadaptowane z polskiej witryny www.mirinda.pl: gra kojarząca w/w marki, mikrosite poświęcony tematowi Pokemon oraz niektóre elementy z sekcji klubowej serwisu Mirindy. Pepsi – Cola General Bottlers, zachęcona ubiegłorocznym zainteresowaniem „Pomarańczową Odyseją” zarówno wśród polskich internautów jak i mediów oraz pionierskim, nietypowym charakterem samego pomysłu na promocję łączoną dwóch marek, ma nadzieję na powtórzenie tego sukcesu na Węgrzech, gdzie obecnie realizowana jest właśnie kampania Pokemon – Mirinda.
W maju br. swoją premierę miała także nowa wersja tematycznej witryny Pepsi Futbol, wykonanej przez digital One na zlecenie PCGB. Istniejący od ubiegłego roku projekt został rozbudowany i zaktualizowany pod kątem tegorocznych promocyjnych motywów piłkarskich oraz rozgrywających się obecnie mistrzostw świata w piłce nożnej. Strona futbol.pepsi.pl w swej najnowszej wersji stanowi przede wszystkim wartość dodaną dla odbiorców Pepsi zainteresowanych tematyką sportową. Na bieżąco aktualizowany serwis jest interesującym źródłem informacji ze świata futbolu. Oferuje użytkownikom Pepsi dodatkowe atrakcje w postaci bogatego zestawu zdjęć najlepszych piłkarzy świata, filmów reklamowych, komputerowych gadżetów, gier flashowych oraz rozgrywanych online konkursów z futbolowymi nagrodami.
Najbliższe plany Pepsi – Cola General Bottlers, które realizowane będą przy współpracy z digital One, obejmują rozbudowę produktowego serwisu www.pepsi.pl w oparciu o wyniki ankiety przeprowadzanej właśnie wśród użytkowników serwisu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.