digital One prowadzi kolejne działania internetowe dla Pepsi Cola General Bottlers. Jest twórcą nowej, okolicznościowej witryny piłkarskiej Pepsi http://futbol.pepsi.pl oraz konsultantem nadzorującym wdrożenie i prowadzenie węgierskiej promocji Mirindy w Internecie http://www.mirinda.hu.
digital One nadzoruje realizację internetowego projektu węgierskiego wykorzystującego w pełni autorską, interaktywną grę fabularną, stworzoną w ubiegłym roku przez agencję na potrzeby łączonej promocji Mirinda – Pokemon w Polsce. Współpracując z Central European Group, prowadzącą działania marketingowe Pepsi w regionie Europy środkowo – wschodniej, digital One sprawuje merytoryczno – koncepcyjną opiekę nad wdrożeniem w węgierskiej części Internetu „Pomarańczowej Odysei” – promocyjnego pomysłu digital One, wykorzystanego w połowie 2001 r. na rzecz polskiej kampanii reklamowej Pokemon – Mirinda.
Start węgierskiego projektu internetowego oraz początek tamtejszej promocji przypadł na pierwszy tydzień maja br. Jego kluczowe elementy to zaadaptowane z polskiej witryny www.mirinda.pl: gra kojarząca w/w marki, mikrosite poświęcony tematowi Pokemon oraz niektóre elementy z sekcji klubowej serwisu Mirindy. Pepsi – Cola General Bottlers, zachęcona ubiegłorocznym zainteresowaniem „Pomarańczową Odyseją” zarówno wśród polskich internautów jak i mediów oraz pionierskim, nietypowym charakterem samego pomysłu na promocję łączoną dwóch marek, ma nadzieję na powtórzenie tego sukcesu na Węgrzech, gdzie obecnie realizowana jest właśnie kampania Pokemon – Mirinda.
W maju br. swoją premierę miała także nowa wersja tematycznej witryny Pepsi Futbol, wykonanej przez digital One na zlecenie PCGB. Istniejący od ubiegłego roku projekt został rozbudowany i zaktualizowany pod kątem tegorocznych promocyjnych motywów piłkarskich oraz rozgrywających się obecnie mistrzostw świata w piłce nożnej. Strona futbol.pepsi.pl w swej najnowszej wersji stanowi przede wszystkim wartość dodaną dla odbiorców Pepsi zainteresowanych tematyką sportową. Na bieżąco aktualizowany serwis jest interesującym źródłem informacji ze świata futbolu. Oferuje użytkownikom Pepsi dodatkowe atrakcje w postaci bogatego zestawu zdjęć najlepszych piłkarzy świata, filmów reklamowych, komputerowych gadżetów, gier flashowych oraz rozgrywanych online konkursów z futbolowymi nagrodami.
Najbliższe plany Pepsi – Cola General Bottlers, które realizowane będą przy współpracy z digital One, obejmują rozbudowę produktowego serwisu www.pepsi.pl w oparciu o wyniki ankiety przeprowadzanej właśnie wśród użytkowników serwisu.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!