Direct Traffic, firma specjalizująca się w marketingu wyszukiwarek i bezpiecznym pozycjonowaniu, powiększa zespół pracowników. Wzmocnienia personalne są wynikiem dynamicznego rozwoju firmy oraz szybko rosnącej liczby klientów. Do końca roku firma chce zatrudnić kolejnych specjalistów.
W sierpniu do zespołu Direct Traffic dołączyły trzy nowe osoby: Elżbieta Goczyńska, Grzegorz Konopka i Piotr Szczap. Nowi pracownicy wzmocnią dział sprzedaży oraz dział programistyczny.
Elżbieta Goczyńska, która wcześniej pracowała w administracji Open Finance, pełnić będzie funkcję specjalisty ds. programu PPC, czyli usług typu Pay Per Click. Grzegorz Konopka, który wesprze firmę w obszarze sprzedaży, wcześniej był pracownikiem PricewaterhouseCoopers (Price Waterhouse). Piotr Szczap natomiast, który poprzednio był administratorem w firmie Biznespartner.pl, obejmie stanowisko programisty SEO.
„Zdecydowana większość osób poszukująca informacji w Internecie korzysta z wyszukiwarek. Według różnych źródeł liczba ta oscyluje wokół 85-90 procent wszystkich internautów. Dlatego w swoich budżetach marketingowych firmy przeznaczają na pozycjonowanie coraz większe kwoty. – mówi Piotr Ziółkowski, prezes Direct Traffic – Liczba realizowanych przez nas projektów stale rośnie, stąd potrzeba pozyskiwania nowych specjalistów. Ważne są dla nas zarówno kwalifikacje tych osób, jak i ich chęć do ciągłej nauki i podnoszenia swoich umiejętności.”
Direct Traffic zajmuje się kompleksową obsługą kampanii typu SEM (z ang. Search Engine Marketing) i SEO (z ang. Search Engine Optimization), w skład których wchodzi również tradycyjne pozycjonowanie w wyszukiwarkach i katalogach internetowych. Usługi świadczone przez Direct Traffic określane są mianem bezpiecznego pozycjonowania, gdzie bardzo ważne jest przestrzeganie kodeksu etycznego SEO. Wśród największych klientów firmy są między innymi Electrolux, Agora, Computerland, Warner Home Video, Era GSM, LOT, Deutsche Bank, PZU S.A, Dialog, Electrolux, Empik, Nykredit, Hewlett-Packard Polska, Toyota Motor Poland, Honda Plaza, BMW Bawaria Motors oraz Pekao S.A.
bezpieczne pozycjonowanie Direct Traffic
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.