Międzynarodowy magazyn „Display Poland” informuje o organizacji wystawy i konkursu na najlepsze ekspozytory promocyjne i reklamowe roku 2006. Konkurs i wystawa odbędzie się w dniach 6-8 lutego 2007r. podczas Międzynarodowych
Dni Marketingu i Reklamy REMA DAYS w Warszawie (Centrum Expo XXI).
Zgłaszającym eksponaty do udziału w konkursie mogą być:
– Producenci ekspozytorów (displayów)
– Producenci określonej kategorii produktów
– Agencje reklamowe i promocyjne
– Studia projektowe
Wszystkie zgłaszane do konkursu ekspozytory powinny być wyprodukowane w roku 2006 oraz zostać zaklasyfikowane przez zgłaszającego do jednej z ustalonych kategorii. „Displayer 2006”, zostanie przyznany w 7 kategoriach branżowych i 3 kategoriach specjalnych. Kategorie branżowe dotyczą kategorii
produktowej, do której zaklasyfikowany jest ekspozytor.
Kategorie konkursowe:
1. Kategoria A – KOSMETYKI
Produkty z branży kosmetycznej: perfum, wód toaletowych itp. zarówno dla
kobiet jak i mężczyzn, bez względu na rodzaj materiałów.
2. Kategoria B – ART.SPOŻYWCZE
Produkty spożywcze poza napojami alkoholowymi i bezalkoholowymi.
3. Kategoria C – NAPOJE
Napoje gazowane i niegazowane, soki, napoje alkoholowe itp.
4. Kategoria D – CHEMIA GOSPODARCZA
Produkty z kategorii chemii gospodarczej: środki czystości, proszki do
prania itp.
5. Kategoria E – FARMACEUTYKI
Produkty farmaceutyczne z kategorii OTC oraz parafarmaceutyki.
6. Kategoria F – MODA & SPORT
Odzież, obuwie, artykuły sportowe itp.
7. Kategoria G – VARIA
Kategorie innych produktów.
Kategorie specjalne:
1. Kategoria S1 – CONCEPT
DISPLAY KATEGORIA SPECJALNA.
Ekspozytory-prototypy, które nie zostały wdrożone do produkcji.
2. Kategoria S2 – EXCLUSIVE
KATEGORIA SPECJALNA.
Ekspozytory, które zostały wyprodukowane w ilościach jednostkowych, na
specjalne zamówienia. Wykonane z najwyższej jakości materiałów.
3. Kategoria S3 – NAGRODA PUBLICZNOŚCI
Termin przyjmowania zgłoszeń mija 15 stycznia 2007r.
Szczegółowe informacje dotyczące organizacji konkursu:
www.displaypoland.pl
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AITylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AI, podczas gdy 46,2% nie wykorzystuje żadnych narzędzi sztucznej ...
- Brand24: Prowly zaprasza do sprzedaży akcji po 50,10 PLNProwly.com sp. z o.o. (“Prowly”), podmiot z Grupy Semrush Holdings, Inc. (“Semrush”), który posiada 76,99% akcji w kapitale zakładowym notowanej ...
- Cashback – 70% Polaków zna tę usługę zakupowąCashback staje się coraz bardziej pożądanym benefitem zakupowym wśród polskich konsumentów. Według badania przeprowadzonego na zlecenie Klarny, niemal 70 proc. ...
- PARP: 600 tys. zł wsparcia dla startupów z Polski WschodniejJuż 1 kwietnia Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uruchomi kolejny nabór wniosków w działaniu FEPW 01.01 Platformy startowe dla nowych ...