Międzynarodowy magazyn „Display Poland” informuje o organizacji wystawy i konkursu na najlepsze ekspozytory promocyjne i reklamowe roku 2006. Konkurs i wystawa odbędzie się w dniach 6-8 lutego 2007r. podczas Międzynarodowych
Dni Marketingu i Reklamy REMA DAYS w Warszawie (Centrum Expo XXI).
Zgłaszającym eksponaty do udziału w konkursie mogą być:
– Producenci ekspozytorów (displayów)
– Producenci określonej kategorii produktów
– Agencje reklamowe i promocyjne
– Studia projektowe
Wszystkie zgłaszane do konkursu ekspozytory powinny być wyprodukowane w roku 2006 oraz zostać zaklasyfikowane przez zgłaszającego do jednej z ustalonych kategorii. „Displayer 2006”, zostanie przyznany w 7 kategoriach branżowych i 3 kategoriach specjalnych. Kategorie branżowe dotyczą kategorii
produktowej, do której zaklasyfikowany jest ekspozytor.
Kategorie konkursowe:
1. Kategoria A – KOSMETYKI
Produkty z branży kosmetycznej: perfum, wód toaletowych itp. zarówno dla
kobiet jak i mężczyzn, bez względu na rodzaj materiałów.
2. Kategoria B – ART.SPOŻYWCZE
Produkty spożywcze poza napojami alkoholowymi i bezalkoholowymi.
3. Kategoria C – NAPOJE
Napoje gazowane i niegazowane, soki, napoje alkoholowe itp.
4. Kategoria D – CHEMIA GOSPODARCZA
Produkty z kategorii chemii gospodarczej: środki czystości, proszki do
prania itp.
5. Kategoria E – FARMACEUTYKI
Produkty farmaceutyczne z kategorii OTC oraz parafarmaceutyki.
6. Kategoria F – MODA & SPORT
Odzież, obuwie, artykuły sportowe itp.
7. Kategoria G – VARIA
Kategorie innych produktów.
Kategorie specjalne:
1. Kategoria S1 – CONCEPT
DISPLAY KATEGORIA SPECJALNA.
Ekspozytory-prototypy, które nie zostały wdrożone do produkcji.
2. Kategoria S2 – EXCLUSIVE
KATEGORIA SPECJALNA.
Ekspozytory, które zostały wyprodukowane w ilościach jednostkowych, na
specjalne zamówienia. Wykonane z najwyższej jakości materiałów.
3. Kategoria S3 – NAGRODA PUBLICZNOŚCI
Termin przyjmowania zgłoszeń mija 15 stycznia 2007r.
Szczegółowe informacje dotyczące organizacji konkursu:
www.displaypoland.pl
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.