Open Loyalty to platforma lojalnościowa dostępna open source, gotowa do działania w online i offline. Rozwiązanie posiada gotowe do użycia funkcjonalności lojalnościowe i grywalizacyjne, może zostać również dopasowane graficznie.
Wykorzystując doświadczenia ze współpracy z firmami takimi jak ING Bank Śląski, INTERSPORT Polska, Reserved czy Smyk programiści Divante zbudowali platformę lojalnościową o otwartym kodzie źródłowym. Podejście open source oraz gotowe funkcjonalności przyspieszają wdrożenie dedykowanego programu lojalnościowego oraz zmniejszają jego koszty.
Aplikacja pomagać ma klientom rozwiązać cztery główne problemy biznesowe:
- bardzo duża liczba klientów kupujących tylko jeden raz i niepowracających do sklepu,
- silna i wyniszczająca konkurencja cenowa, problem z zarządzaniem polityką zniżkową oraz promocyjną w zależności od typu klienta,
- brak punktu styku z klientem poza internetem, brak możliwości budowania trwałej relacji
z klientem, nie tylko w oparciu o realizowane zakupy, - duże koszty pozyskania klienta oraz niewystarczająca efektywność reklam płatnych
w pozyskaniu nowych klientów.
Pozyskiwanie klientów i spowodowanie, by chcieli do nas wracać oraz nas polecać to klucz do sukcesu każdego biznesu. Od dawna mierzyliśmy się z tymi wyzwaniami pracując z różnymi partnerami, zazwyczaj używając świetnego UX, reklam płatnych czy marketing automation. Zauważyliśmy, że rozwiązania do budowy dedykowanych aplikacji z tego obszaru są drogie lub mało elastyczne. Dlatego zdecydowaliśmy się na budowę Open Loyalty i udostępnienie aplikacji w open source – mówi Karol Bzik z Divante, Product Owner Open Loyalty.
W ramach aplikacji udostępnione zostały komponenty pozwalające na budowę rozwiązania lojalnościowego o dowolnym kształcie i skali.
Kluczowe funkcjonalności Open Loyalty to:
- definiowanie poziomów na bazie wydatków lub liczby uzbieranych przez klientów punktów,
- ustawianie reguł punktowych, w ramach których uczestnicy mogą zdobywać punkty na bazie historii zakupowej,
- mechanizm nagradzania poleceń nowych klientów,
- zarządzanie użytkownikami – poza gromadzeniem danych klientów możliwa jest również zaawansowana segmentacja uczestników programu. Aplikacja posiada kokpity działające w wielu kanałach, w tym kokpit rozszerzający sklep internetowy o nowe funkcjonalności lojalnościowe, kokpit klienta możliwy do wykorzystania jako portal klienta, czy POS kokpit – umożliwiający interakcję z klientami w salonach stacjonarnych.
Platforma Open Loyalty została opracowana w oparciu o technologie takie jak Symfony 3, Foundation Zurb, AngularJS, Elastic oraz Docker. Wykorzystanie podejścia open source pozwala na gromadzenie i przetwarzanie danych o zachowaniach użytkowników bez wysyłania ich na zewnątrz, jak może to mieć miejsce w przypadku rozwiązań typu SaaS (Software as a Service).
Aplikacja została udostępniona na GitHub w ramach licencji opartej o licencję MIT i przyciąga już pierwszych klientów – z Polski i zagranicy.
Więcej informacji o platformie Open Loyalty znajduje się na stronie openloyalty.io.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.