Wdrożenie platformy to kolejny etap współpracy między firmami. Serwis zostanie oparty na nowej wersji popularnego oprogramowania open source – Magento 2. Obecnie projekt jest w fazie analizy przedwdrożeniowej. Uruchomienie nowego serwisu jest planowane na III kwartał 2017 roku.
W projekcie Divante będzie odpowiedzialne za cały proces wdrożenia, w tym zaprojektowanie architektury serwerowej, integracje systemowe, projekt i wdrożenie nowego designu oraz rozwój i utrzymanie platformy. Spółka zajmie się również obsługą Home&You pod kątem SLA.
Nowy, oparty na Magento 2 serwis to odpowiedź na rosnące biznesowe potrzeby naszej firmy. Obecne rozwiązanie uniemożliwia rozwój aplikacji oraz wprowadzanie rozwiązań, których oczekują klienci marki. Nowa platforma ma również umożliwić obsługę dużego ruchu podczas peaków sprzedażowych – powiedział Jarosław Ruciński, eCommerce Manager w BBK S.A.
Współpraca między firmami Home&You i Divante rozpoczęła się w 2013 roku. Początkowo Divante prowadziło działania związane z marketingiem efektywnościowym: prowadzenie kampanii i rozbudowa związanych z tym kompetencji po stronie klienta.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.