Solar, polska marka odzieżowa, uruchomiła niemieckojęzyczną wersję sklepu. Za wdrożenie odpowiadała firma Divante, która była odpowiedzialna również za UX i marketing internetowy.
Działania realizowane przez Divante polegały na dostosowaniu sklepu do specyfiki niemieckiego rynku oraz tamtejszych uwarunkowań prawnych. W tym celu spółka z Grupy OEX przeprowadziła audyt sektora, w tym analizę czołowej konkurencji. Następnie serwis e-commerce Solar został zoptymalizowany pod kątem oczekiwań niemieckich konsumentów.
Uruchomienie projektu zostało połączone ze startem akcji marketingowej skierowanej do nowych klientów, mającej na celu promocję marki oraz aktywizację sprzedaży. Wdrożenie technologiczne zostało oparte na silniku Prestashop, na którym marka Solar rozwija swój e-sklep. Jednocześnie rozbudowano integrację serwisu z systemem Navision.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.