Divante przedstawiło case study ze współpracy ze sklepem home&you – wśród prezentowanych wyników firma chwali się średnim wzrostem sprzedaży na poziomie 36 proc. miesięcznie. Najlepsze akcje specjalne powodowały wzrost współczynnika konwersji o 368 proc.
Divante jest odpowiedzialne m.in. za obsługa kanałów marketingowych nastawionych na sprzedaż i inicjowanie i planowanie działań promocyjnych. Współpraca realizowana jest w modelu rozliczanym wyłącznie za efekt.
Działania marketingowe oraz ścisła współpraca zespołów Divante oraz home&you doprowadziły do wyraźnego wzrostu sprzedaży w sklepie internetowym home&you. W ciągu pierwszych miesięcy przychód generowany w sklepie internetowym rósł średnio o 36 proc. miesięcznie.
Akcje specjalne były realizowane w sposób płynny z zachowaniem odpowiedniej ciągłości. Najlepsze akcje specjalne zrealizowane w ramach współpracy doprowadziły m.in do wzrostu współczynnika konwersji o 368% w stosunku do średniej w danym okresie. Najskuteczniejsze akcje o charakterze cross selling’owym spowodowały wzrost średniej wartości koszyka o 111% w stosunku do średniej z danego okresu.
Zapraszamy do zapoznania się pełną wersją case study.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.