Google ogłosiło kilka dni temu, że szybkość ładowania danej strony internetowej jest zmienną braną pod uwagę przy ustalaniu rankingu wyników w wyszukiwarce. Firma jest znana ze swych działań poświęconych optymalizacji i wynikom serwisów w sieci – taka informacja nie jest więc szczególnym zaskoczeniem.
Problemem (ale i szansą) dla wielu właścicieli stron internetowych jest jednak fakt, że do tej pory nie przykładali do tego tak wielkiej wagi. Teraz wyniki wyścigu o pozycje w wynikach wyszukiwania Google mogą zależeć od tej wartości, co z pewnością jest okazją dla bardziej świadomych deweloperów.
Do sprawdzenia wyników naszych serwisów można wykorzystać narzędzia takie jak:
- Google Webmaster Tools – w narzędziach Google po zalogowaniu należy udać się do zakładki „Labs” a następnie opcji „Site Performance”;
- WebPageTest.org – pokazuje jak szybko ładuje się nasza strona i sugeruje możliwości poprawienia tego wyniku;
- YSlow – narzędzie Yahoo, które zawiera również zawiera wskazówki optymalizacyjne;
- Page Speed – przydatna wtyczka do Firefoxa, której autorem jest Google, pokazuje szybkość strony i wskazówki.
Warto niewątpliwie sprawdzić wartości uzyskiwane przez nasze strony i zastanowić się nad możliwymi działaniami, które pozwolą poprawić te wyniki.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.