Dobra pogoda w wakacje – w Onet.pl

Opublikowano: 6 lipca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Onet.pl zmienił i rozbudował cieszący się powodzeniem serwis pogodowy.
Dzięki pozyskaniu nowego dostawcy danych, niemieckiej firmy MC-Wetter, do dyspozycji internautów będą codziennie oferowane dane dla 1325 miast: 381 w Polsce oraz 944 na świecie.

Istotną, wartą polecenia nowością są prognozy meteorologiczne na bieżąco opracowywane dla najpopularniejszych kurortów wakacyjnych.

Lista nowych miejscowości została specjalnie uzupełniona w ten sposób, by uwzględniać potrzeby i zainteresowanie turystów wyjeżdżających na wypoczynek wakacyjny jak też uprawiających sporty zimowe.

Dane pogodowe obejmują podobne wskaźniki co dotychczas, jednak teraz bardziej precyzyjne, gwarantując w o wiele większym stopniu dokładność i rzetelność prognozowanych warunków pogodowych.

Marzena Suchan, redaktor prowadzący serwisu: bardzo liczymy na dobry odbiór i powodzenie nowowprowadzonego działu DANE KLIMATYCZNE. Internauci mogą w nim sprawdzić średnie dane: dzienne i miesięczne. Wśród nich: średnia temperatura, czas nasłonecznienia, opady oraz temperatura wody dla 270 wybranych miast na świecie. W serwisie pozostawiliśmy cieszące się niesłabnącym zainteresowaniem: zdjęcia satelitarne, informacje Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego oraz wszelkie praktyczne i sprawdzone wiadomości dotyczące wydarzeń i zjawisk pomocnych w przewidywaniu stanu aury.

Serwis z nowymi danymi został wzbogacony o nową,  szatę graficzną gwarantującą szybki i wygodny dostęp do informacji.

Według ostatnich dostępnych, uśrednionych danych siedmiodniowych z okresu 1 – 28 kwietnia (PBI Megapanel Gemius) serwis pogoda.onet.pl pozostaje najpopularniejszym i najchętniej odwiedzanym tego typu serwisem w polskim internecie; zgromadził 537 912 real users, którzy dokonali 3 623 789 odsłon stron, pozostając na nich lacznie 54 529 godzin.

Sylwester KozakDobra pogoda w wakacje – w Onet.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.