„Szukaj pracy na dobrym portalu” – to hasło przewodnie nowej kampanii reklamowej portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl, która rozpoczęła się dziś i potrwa do końca marca. Kampania obejmie stacje telewizyjne, radio, Internet oraz outdoor. Za strategię komunikacji, kreację spotu telewizyjnego oraz pozostałe elementy kampanii odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa S4.
Celem kampanii jest umocnienie świadomości marki Pracuj.pl i utrzymanie pozycji lidera na rynku. Głównym elementem kampanii jest dwudziestosekundowy spot telewizyjny.
– Pracuj.pl wyróżnia się na rynku dużą ilością dobrych ofert pracy od wiarygodnych pracodawców – tłumaczy Maciej Noga, Marketing Director w Grupie Pracuj, która jest właścicielem portalu. – Spot przedstawia bohaterów, którzy borykają się z różnymi problemami w pracy – nadgodzinami, brakiem awansu czy urlopu. Tylko jeden z nich może pochwalić się satysfakcjonującą pracą. To kandydat, który znalazł zatrudnienie za pośrednictwem Pracuj.pl.
Spot będzie emitowany w TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie, TV4, TVN, TVN24, TVN7, a także w 25 kanałach tematycznych. W ramach kampanii zaplanowano także outdoor mobilny (na autobusach i tramwajach) w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie oraz w Trójmieście i na Górnym Śląsku. Działania te będą wsparte spotami w 18 lokalnych stacjach radiowych.
Kampania „Szukaj pracy na dobrym portalu”, która potrwa do końca marca, będzie miała także swoją odsłonę internetową: zaplanowano kampanie bannerowe oraz e-mailingi.
Ze strony portalu Pracuj.pl za nadzór nad kampanią odpowiadają Maciej Noga – Marketing Director oraz Anna Szybiak – Marketing Manager w Grupie Pracuj. W Agencji Reklamowej S4 działania koordynują: Sylwia Zdulska – Group Account Manager, Agnieszka Warulik – Account Manager, Anna Jaroszyńska – Strategic Planner, Agnieszka Godlewska – Copywriter oraz Agnieszka Meder – Art Director.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Easymedia Sp. z o.o.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.