„Szukaj pracy na dobrym portalu” – to hasło przewodnie nowej kampanii reklamowej portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl, która rozpoczęła się dziś i potrwa do końca marca. Kampania obejmie stacje telewizyjne, radio, Internet oraz outdoor. Za strategię komunikacji, kreację spotu telewizyjnego oraz pozostałe elementy kampanii odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa S4.
Celem kampanii jest umocnienie świadomości marki Pracuj.pl i utrzymanie pozycji lidera na rynku. Głównym elementem kampanii jest dwudziestosekundowy spot telewizyjny.
– Pracuj.pl wyróżnia się na rynku dużą ilością dobrych ofert pracy od wiarygodnych pracodawców – tłumaczy Maciej Noga, Marketing Director w Grupie Pracuj, która jest właścicielem portalu. – Spot przedstawia bohaterów, którzy borykają się z różnymi problemami w pracy – nadgodzinami, brakiem awansu czy urlopu. Tylko jeden z nich może pochwalić się satysfakcjonującą pracą. To kandydat, który znalazł zatrudnienie za pośrednictwem Pracuj.pl.
Spot będzie emitowany w TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie, TV4, TVN, TVN24, TVN7, a także w 25 kanałach tematycznych. W ramach kampanii zaplanowano także outdoor mobilny (na autobusach i tramwajach) w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie oraz w Trójmieście i na Górnym Śląsku. Działania te będą wsparte spotami w 18 lokalnych stacjach radiowych.
Kampania „Szukaj pracy na dobrym portalu”, która potrwa do końca marca, będzie miała także swoją odsłonę internetową: zaplanowano kampanie bannerowe oraz e-mailingi.
Ze strony portalu Pracuj.pl za nadzór nad kampanią odpowiadają Maciej Noga – Marketing Director oraz Anna Szybiak – Marketing Manager w Grupie Pracuj. W Agencji Reklamowej S4 działania koordynują: Sylwia Zdulska – Group Account Manager, Agnieszka Warulik – Account Manager, Anna Jaroszyńska – Strategic Planner, Agnieszka Godlewska – Copywriter oraz Agnieszka Meder – Art Director.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Easymedia Sp. z o.o.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.