Rok 2006 był bardzo udanym okresem dla Bankier.pl SA. Spółka osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 9,078 miliona złotych, o 46% więcej niż w 2005 roku. Wypracowany zysk netto przekroczył podniesioną w październiku o 50% prognozę i wyniósł 1,129 miliona złotych – ponad trzykrotnie więcej niż w 2005 roku. W IV kwartale 2006 roku dynamicznie rosła też oglądalność prowadzonego przez Bankier.pl SA portalu internetowego.
Bankier.pl S.A. osiągnął w IV kwartale przychody w wysokości 3,231 miliona złotych – ponad dwukrotnie więcej niż w analogicznym okresie 2005 roku. Zysk netto na poziomie 241 tysięcy złotych był o ponad połowę wyższy niż w IV kwartale 2005 roku.
Bardzo dobre wyniki finansowe IV kwartału pozwoliły Spółce przekroczyć podniesioną w październiku ubiegłego roku całoroczną prognozę, która zakładała osiągnięcie przychodów na poziomie 9,01 miliona złotych i zysku netto na poziomie 1,06 miliona złotych.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników finansowych jakie udało nam się osiągnąć w 2006 roku. Ostateczny zysk netto przekroczył nawet podniesioną o 50% prognozę. – mówi Tomasz Jażdżynski prezes zarządu Bankier.pl S.A. „Podczas emisji akcji serii I deklarowaliśmy podwojenie zysku netto z 2005 roku. Tymczasem udało się go nawet potroić.” – dodaje Jażdżyński.
Dzięki inwestycjom przeprowadzonym ze środków uzyskanych z emisji akcji serii I w IV kwartale dynamicznie rosła również oglądalność prowadzonych przez Bankier.pl SA portali i serwisów w kluczowej dla Spółki kategorii „biznes, finanse, prawo”. Średnia miesięczna liczba użytkowników na stronach o tematyce biznesowej wzrosła o ponad 30%, osiągając wartość 944 tysiące, wobec 721 tysięcy w IV kwartale 2005 roku. Średnia miesięczna liczba generowanych przez użytkowników odsłon wzrosła o 137%, osiągając wartość 29,6 miliona, wobec 12,4 miliona w IV kwartale 2005 roku (dane na podstawie wewnętrznych statystyk w oparciu o GemiusTraffic).
„Widać już pierwsze efekty modernizacji serwisów i inwestycji infrastrukturalnych. Począwszy od I kwartału 2007 roku oglądalność, a co za tym idzie także pozycja naszych serwisów i portali wzrośnie jeszcze bardziej, dzięki przeprowadzonym pod koniec roku akwizycjom. Jestem przekonany, że bardzo pozytywnie przełoży się to na wyniki finansowe w przyszłości.” – podsumowuje Tomasz Jażdżynski prezes zarządu Bankier.pl S.A.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.