Dobroteka, nowoczesny salon meblowy z Dobrodzienia, rozpoczął współpracę z Agencją Mediów Społecznościowych PoProstu.Net.
Agencja mediów społecznościowych PoProstu.Net, wchodząca w skład Grupy AMP Media, będzie odpowiedzialna za opracowanie i realizację strategii obecności firmy Dobroteka w mediach społecznościowych. W szczególności jej działania skoncentrują się na kreowaniu wizerunku Dobroteki w social media, tworzeniu aplikacji, organizacji eventów oraz prowadzeniu fanpage’ów. Powyższe działania realizowane będą na najpopularniejszych portalach: Facebook, Pinterest, Twitter i YouTube.
Celem komunikacji w social media jest edukacja rynku oraz zachęcenie do odwiedzin Dobroteki i uczestnictwa w licznych wydarzeniach organizowanych na terenie obiektu. Najważniejszym narzędziem jest profil na Facebooku, na którym pokazana jest Dobroteka od wewnątrz, dzięki czemu Fani mogą poznać działalność firmy i atrakcje, które oferuje. Działania dążą do stworzenia wizerunku firmy jako eksperta w dziedzinie meblarstwa i miejsca przyjaznego Klientom. Z kolei profil na portalu Pinterest będzie wizytówką firmy, gdzie użytkownicy znajdą bogatą galerię zdjęć z wnętrza Dobroteki i aranżacji przedstawiających oferowane produkty oraz fotorelacji z odbytych wydarzeń. Pozostałe kanały zostaną wykorzystane do promowania aktualnych przedsięwzięć.
Profile społecznościowe znajdują się na stronach:
Facebook.pl/dobroteka
Pinterest.pl/dobroteka
Twitter.pl/dobroteka
YouTube.pl/dobroteka
Informacja pochodzi od Partnera e-biznes.pl, firmy PoProstu.net.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.