Dobry czas w ofercie sieci Ad-Vice

Opublikowano: 20 października 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Sieć reklamy internetowej Ad-Vice wprowadziła do swojej oferty nowy wariant emisji reklam. Dobry czas to propozycja będąca odpowiedzią na rosnące zainteresowanie rynku planowaniem kampanii reklamowych ze szczególnym uwzględnieniem pory emisji.

Reklama emitowana w modelu Dobry czas obejmuje większość witryn skupionych w sieci Ad-Vice. Przekaz reklamowy i pora emisji dopasowane są do planu dnia internauty. Ceny zależne od czasowych przedziałów emisji, wzorowane są na rozkładach emisji reklam znanych z telewizji. Umożliwiają wybór ściśle określonego przedziału czasowego z dokładnością do 20 minut. Rozliczenie kampanii w nowym modelu następuje za czas emisji, a nie jak dotychczas, za liczbę odsłon reklamy. Dobry czas zwiększa skuteczność kampanii zasięgowych poprzez dotarcie do odpowiednich grup docelowych potencjalnie zainteresowanych produktem, czy usługą. Reklamodawca, znając dobowy rozkład sposobu korzystania z sieci swoich obecnych i potencjalnych klientów, dotrze do nich teraz znacznie efektywniej.

– Rynek reklamy on-line szybko się zmienia. Dlatego wprowadzamy kolejne innowacyjne propozycje dla reklamodawców. Dobry czas to nowe możliwości dotarcia w oparciu o najkorzystniejszą dla reklamodawcy porę dnia. Nasza oferta uwzględnia także geotargetowanie reklam, czyli popularny w mediach internetowych sposób dotarcia do wybranych regionów lub miast z tą różnicą, iż reklama będzie emitowana 100 proc. PV. Co więcej, nie ograniczamy się do emisji jednej formy reklamowej. W ramach usługi można rotować ze sobą kilka formatów w określonych przez klienta proporcjach – mówi Dominik Dębski, p.o. Dyrektor Działu Sprzedaży, Ad-Vice.

Nowością w ofercie Ad-Vice jest także Kampania jednodniowa zapewniająca reklamodawcy stałą obecność na około 130 witrynach cechująca się dużym zasięgiem w obrębie 24 godzinnej obecności.

www.ad-vice.pl

Hanna LaskowskaDobry czas w ofercie sieci Ad-Vice

Podziel się!

O autorze

hania