W ubiegłym roku SAP Polska zwiększył obroty firmy do 154,6 mln PLN. Najwyższy, 15-procentowy wzrost, firma odnotowała w obszarze sprzedaży licencji i wsparcia aplikacji biznesowych (Enterprise Application Suite – EAS).
Pozycję lidera w 2002 roku SAP Polska budował zawierając 127 kontraktów na EAS, w tym 65 na mySAP Business Suite (dawniej mySAP.com). Rok 2002 okazał się przełomowy na rynku MSP. SAP Polska wprowadził na rynek oprogramowanie biznesowe dedykowane małym i średnim firmom – SAP Business One. Podpisano 62 kontrakty na SAP Business One z końcowymi klientami oraz 9 umów partnerskich. Ponadto SAP Polska zawarł 65 kontraktów na rozwiązania z rodziny mySAP.com (obecnie mySAP Business Suite), w tym 25 nowych umów z nowymi klientami.
Przychody ze sprzedaży licencji i usług aplikacji biznesowych (L&M EAS) wzrosły o 15 proc. do rekordowego poziomu 111,8 mln PLN. Całkowite przychody osiągnęły 154,6 mln PLN co zapewniło 4 proc. wzrost przychodów w stosunku do 2001 roku.
„Wzrost w 2002 jest wynikiem konsekwentnej polityki rozwoju i lokalizacji oferty produktowej” – stwierdził Grzegorz Kozłowski, Prezes SAP Polska. „Sprawdził się model sprzedaży licencji oparty na oferowaniu kompleksowych rozwiązań mySAP Business Suite skierowanych do dużych przedsiębiorstw i korporacji. Średnim przedsiębiorstwom zaoferowano prekonfigurowane rozwiązanie mySAP All-In-One, znacznie skracające czas wdrożenia oraz jego koszty.”
Według najnowszego raportu niezależnej firmy badawczej IDC, podsumowującego rynek rozwiązań wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem (Enterprise Application Suite) w Polsce, SAP zwiększył udział w tym rynku do 28 proc. , umacniając się na pozycji zdecydowanego lidera. SAP uzyskał kilkuprocentową przewagę nad drugą w zestawieniu IDC firmą Oracle i zdystansował pozostałych konkurentów.
Wpisy promowane
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
- Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie przy okazji tworzenia kampanii ADS?W dzisiejszych czasach obecność w internecie jest kluczowa dla każdej firmy, która chce rozwijać swoją działalność i zwiększać liczbę klientów. ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.