W ubiegłym roku SAP Polska zwiększył obroty firmy do 154,6 mln PLN. Najwyższy, 15-procentowy wzrost, firma odnotowała w obszarze sprzedaży licencji i wsparcia aplikacji biznesowych (Enterprise Application Suite – EAS).
Pozycję lidera w 2002 roku SAP Polska budował zawierając 127 kontraktów na EAS, w tym 65 na mySAP Business Suite (dawniej mySAP.com). Rok 2002 okazał się przełomowy na rynku MSP. SAP Polska wprowadził na rynek oprogramowanie biznesowe dedykowane małym i średnim firmom – SAP Business One. Podpisano 62 kontrakty na SAP Business One z końcowymi klientami oraz 9 umów partnerskich. Ponadto SAP Polska zawarł 65 kontraktów na rozwiązania z rodziny mySAP.com (obecnie mySAP Business Suite), w tym 25 nowych umów z nowymi klientami.
Przychody ze sprzedaży licencji i usług aplikacji biznesowych (L&M EAS) wzrosły o 15 proc. do rekordowego poziomu 111,8 mln PLN. Całkowite przychody osiągnęły 154,6 mln PLN co zapewniło 4 proc. wzrost przychodów w stosunku do 2001 roku.
„Wzrost w 2002 jest wynikiem konsekwentnej polityki rozwoju i lokalizacji oferty produktowej” – stwierdził Grzegorz Kozłowski, Prezes SAP Polska. „Sprawdził się model sprzedaży licencji oparty na oferowaniu kompleksowych rozwiązań mySAP Business Suite skierowanych do dużych przedsiębiorstw i korporacji. Średnim przedsiębiorstwom zaoferowano prekonfigurowane rozwiązanie mySAP All-In-One, znacznie skracające czas wdrożenia oraz jego koszty.”
Według najnowszego raportu niezależnej firmy badawczej IDC, podsumowującego rynek rozwiązań wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem (Enterprise Application Suite) w Polsce, SAP zwiększył udział w tym rynku do 28 proc. , umacniając się na pozycji zdecydowanego lidera. SAP uzyskał kilkuprocentową przewagę nad drugą w zestawieniu IDC firmą Oracle i zdystansował pozostałych konkurentów.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.