Ubisoft, jeden z największych na świecie producentów gier wideo opublikował, w oparciu o dobre wyniki sprzedaży swoich produktów, nowe prognozy finansowe za rok podatkowy 2007- 08.
Bazując na nowych danych, Grupa liczy na sprzedaż na poziomie 920 milionów euro. Firma podała także, że stopa zysku operacyjnego powinna wynieść 14%. Według szacunków, rok 2008 będzie rekordowy dla segmentu gier wideo, a nasze produkty radzą sobie na nim bardzo dobrze – skomentował dane Yves Guillemot, prezes Ubisoft.
W porównaniu z danymi zaprezentowanymi 23 stycznia 2008, wyniki ze sprzedaży wzrosną o 45 milionów euro. Według prognoz, sprzedaż w czwartym kwartale także wzrośnie do około 210 milionów euro w porównaniu z wcześniej oszacowanymi 165 milionami euro. Producent podaje kilka przyczyn tej sytuacji: Assassin’s Creed, podobnie jak marka Games For Everyone utrzymuje dobre wyniki sprzedaży. Także gra Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas 2 zanotowała lepsze wejście na rynek niż oczekiwaliśmy – powiedział Guillemot.
Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas 2 plasuje się w czołówce Xbox360 i PLAYSTATION3 w niemal wszystkich krajach. Powodem popularności gry jest połączenie kilku elementów: Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas 2 oferuje jedną z najlepiej rozbudowanych opcji multiplayerowych wśród obecnych gier i atmosferę charakterystyczną dla produktów sygnowanych nazwiskiem Toma Clancy’ego – zaznacza prezes Ubisoft.
Wpisy promowane
- Biuro flex w Gdańsku – elastyczne przestrzenie pracy dla nowoczesnych firmCoraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastyczności w prowadzeniu własnej firmy. Działając w większości zdalnie lub hybrydowo, nie zawsze opłaca się wynajmować ...
- Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Czerwiec – profesjonalna obsługa prawna firmKażdy przedsiębiorca, bez względu na formę prowadzonej działalności, prędzej czy później znajdzie się w sytuacji, w której rozwiązanie problemu wykracza ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.